“Hallehus” Vägen till vänster efter “vargadalen” om man kommer från Stenestad, Gick rätt långt österöver, över våtmark upp på höjden drog norr över kom ut på vargadalsvägen, vände gjorde en lov mer österut vände upp mot söder och återvände tog 4,5 tim. Har lite ont i hälsenan just nu. Hittade endast 2 st. Olivvaxingar! Men fick ihop rätt mycket bra Brunsopp och så lite annat godis som du kanske har sett, 271 bilder blev det i alla fall, det tar ju sin tid det med, mycket kravlande och bökande på backen blir det men kul är det : )
Det var en rejäl runda och mycket kort. Det är bra med digitalt, hade blivit mycket filmrullar annars :) Jag gillar dina hättor dom är verkligen vackra.
Verkar rätt kört med olivvaxingarna nu, 4 med hem idag.
Körde till ett ställe norr om N:a Rörum jag läste om här på guiden i fjol. Skulle ju vara en massa trattisar men tji fick jag. Tebax till Klåveröd fick jag ihop ett par liter ivarjefall.
Var rädd om “senan” JAS :)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.