måste ge er alla forumnister en eloge! Så härligt att läsa om era fynd och ta lärdom av era kunskaper! Tusen tack!
Nackdelen är att jag blivit fullkomligt osocial eftersom varenda ledig minut läggs i skogen….
I år har jag hittat: svart trumpet, blomkålssvamp, kantarell, trattisar helt ljuvlig att våga plocka och äta! Och idag fann jag blåmousseron! livet är toppen!
Ja, jag blir faktiskt en trafikfara, när jag är ute och kör på norrlandsvägarna.Huvudet vrider sig från höger till vänster, o.s.v. Ibland har jag blicken bara åt ett håll och glömmer att det är jag som kör, oftast på skogsvägar där det kan vara en sten man borde väja för.
Farligt,bilen kan gå sönder.
Det har faktiskt hänt. Jag bröt sönder ett nytt avgasrör på min förra bil. Se min hemsida för den som är intresserad, under knappen svampskogen, http://www.anitabrannstrom.com
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.