det är ju upp till en själv att tycka vad man vill om den saken… men jag tycker det är fånigt att reta upp sig som en del gör… man har ju ett val
-kolla tråden eller inte…
har svampstaff skrivit den kan man nästan räkna med att det är något hyss med i den, har en blåstjärna skrivit den är det någonting om någon ovanlig svamp el artbestämning. det är bara låta bli att läsa om man inte är intresserad…
förvisso tål utrymmet att tänkas på, men det är ju inte som att han lägger in massor i onödan..jag lägger ytterst sällan in någon bild…så det jämnar nog ut sig..
svampstaff: jo jag såg att du hade problem med det förut… det finns ju en baksida med att göra hyss också :) man blir inte tagen på allvar sen… du kanske kan skriva i trådnamnet att det är viktigt om det är en blåstjärnas konsultering du vill ha…
vad spännande! jag har flera personligheter. det visste jag inte om.
nej. vi är verkligen inte samma person. däremot är vi roade av samma saker.
jag gillar inte shift-tangenten. därav de uteblivna versalerna.
varför svampstaff inte använder stor bokstav har jag inte den blekaste aning om…
Det finns inga dubbla signaturer i denna tråd! Men jag vill gärna uppmana till att inte skicka upp för mycket bilder i onödan. Det tar mycket utrymme på webbservern och kostar pengar. I nya forumet kommer jag kanske sätta en begränsning på antalet bilder man kan skicka upp per dag för att undvika en överbelstning. Så tänk på att inte skicka upp allt för mycket “onödiga” bilder. Sedan kan man diskutera vad som är “onödigt”, men dubbletter är iallfall något som man bör undvika… om jag ber snällt svampstaff?
Vänligen webbmaster
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.