0 368 visningar

1 svar

Till Irene A.

Theresa WQ

28 feb 2006 kl. 08:05

Hej, Irene!
Nån gång under hösten lade du ut länken till karaokesången “Cantare”. Den efterfrågades i familjen en gång till men jag hittade den inte igen. Kan du vara så jättesnäll och hjälpa mig? Var finns det flera sådana, också att köpa?
Det är visst ingen svampfråga men ...det snöar igen i Uppsala. Det verkar i år blir en lång väntan till bar skogsmark.
Tack så hemsk mycket.
Jag följer med stort intresse diskussionerna, är dock alltför lite insatt för att ens gissa så mycket på svamptesterna.:)
Varma Vinterhälsningar

0

Irene A

28 feb 2006 kl. 08:52

Hej Theresa!

Jag fick själv tips om länken till karaokesången

http://www.fun.from.hell.pl/2003-02-18/volare-karaoke.swf

Jag har inget mer liknande på lager.

Apropå den ihärdiga vintern, är det i alla fall en tröst att dagarna blir ljusare och längre. Häruppe i Umetrakten ökar dagslängden med ca 45 minuter per vecka, så vi märker förändringarna tydligt (tyvärr går det lika snabbt åt andra hållet på hösten…).

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone