Dottern och jag har haft full upp med att sy 20-talsklänning till henne. Det tog 8 timmar att linda 7 m frans av tråd,tejpa o sy ihop dem.Sedan var det bara att sy ihop allt. Fixa huvuddekoration o strumpeband. Ilfart till festen som säkert är tråkig, stökig…...eller alldeles uuuuuuuuuunderbar.
Morsan Askungen
Tack, det värmde verkligen att ni godkänner klänningen.Har inte pratat med tösen än, hon är nog inte så talför den här tiden på morgonen.Hoppas hon hafr lajbans i natt.
Det ser ut att bli en vacker dag,
så nu kör jag gubben till sångkören han ska sjunga. jag åker till hästhagen o kollar läget.I eftermiddag åker vi till en vacker skog där vi hade vår försts middag för nästan exakt 33 år sedan.Ska som då äta grillad kyckling med händerna.
Ha en svamprik dag i skogarna alla.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.