0 360 visningar

5 svar

Hemma igen.

Robban O-hamn

12 okt 2008 kl. 16:04

Idag gällde det Trattisar. Nu är förråden fyllda igen så vad ska man nu plocka. Bilder från idag.

Trattis skogen och ett stim

0

Robban O-hamn

12 okt 2008 kl. 16:05

Två till.

Ner på alla fyra och kryp

0

Totte Gbg

12 okt 2008 kl. 16:07

Oj villka bilder :) önskade jag hade fått en tur i skogen idag men vi har haft båtupptagning istället….får ta en skogstur i veckan istället :)

0

anithau

12 okt 2008 kl. 16:08

Det var ett mycket bra stim.
Visst är det en härlig känsla när man stöter på dessa raringar?
Grattis till fyllda förråd.

0

Maria W

12 okt 2008 kl. 16:09

Nästan så man blir lite avis.

Känner sakta men säkert skogsabstinensen krypa på, lagomt till man får gå ut igen för läkaren så börjar älgjakten.

Det är tur de där växer ett tag till.

0

"JAS" Helsingborg

12 okt 2008 kl. 19:39

Nu har du allt att mumsa på din gottegris! :) Jag skall till Växjö och jobba på ons. (blir där en vecka och ingen dator, hualige) och då hoppas jag att det hinns med några korta turer i trattisskogen och så vill jag ha mer Sotvaxing.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone