0 276 visningar

8 svar

:( :( arbete..

svampstaff

12 okt 2008 kl. 19:41

Livet är bra orättvist, när man får jobba natt hela j…a helgen medans ni gottar er i skogen:(  den enda svamp jag får se är den mellan tårna! usch usch..

0

Boman

12 okt 2008 kl. 20:13

Trösta dig då med att jag lovat mig på en ptyl hela söndagen. När det var så strålande väder. Men jag sålde iaf bla. svamp;-) fast ut i skogen hann jag inte.

0

Birgitta F

12 okt 2008 kl. 20:15

jag hittade en i blomkrukan inomhus
man får vara glad för det lilla = )

0

svampstaff

12 okt 2008 kl. 20:20

ptyl Boman??? vad är det tro:)

0

Robban O-hamn

12 okt 2008 kl. 20:26

Jag tycker det är bra att det är måndag i morgon så jag kan gå till jobbet och vila upp mig:))

0

Enelie, Linköping

12 okt 2008 kl. 20:32

Det är väl inte så orättvist.
Jag har jobbat varje helg i 2½ mån. och jag tycker att det är ok.
Fast just nu ikväll är jag fruktansvärt trött:(
(Jag har precis gått av mitt pass.)

0

Boman

13 okt 2008 kl. 05:57

ptyl Boman??? vad är det tro:)

Det är en felstavning av PRYL, när man är trött i mössan efter att ha försökt le och vara trevlig en hel dag, ute, fast inne. Fast det var ok att vara där hade jag hellre varit i skogen.

0

ÖJÅ

13 okt 2008 kl. 10:32

Håller med Robban O-hamn Har nu varit (ledig) i 24-dagar. EM-skift i dag, ska bli skönt o komma ur skogen.

0

Fastpåjobbet

13 okt 2008 kl. 11:03

Känner likadant, ska nog ta ut ett par semester dagar!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone