När du har skrivit din fråga, fyllt i ditt namn, ändrat till “jag vill bifoga bilder”, och klickar på skicka, så kommer det upp ett fönster i din dator i vilket du ska hitta dina bilder du ska bifoga. Vet du var i datorn du sparar foton är det busenkelt, du dubbelklickar på fotot, det hamnar i “bildbifogningsrutan”! Vill du ha mer än en bild så gör du likadant i de andra 2 rutorna, innan du skickar iväg hela klabbet!
Detta blodvite händer ofta i köket också, när kniven är nyslipad. Jag är väl bara sån.Tack för de humoristiska inslagen. Man behöver le i höstmörket. Har plockat svamp i 38 år och blir bara svamptokigare med åren. Det är första gången det droppar blod av mig i skogen.
Mossan gjorde det bara värre.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.