Svampsäsongen har varit fantastisk och bl a tack var svampforums deltagare har jag lärt mig några nya svampar och även lärt mig kännetecknen på några som jag varit osäker på tidigare. Men nu sätter jag undan svampkorgen tills vårmusseronerna kommer. Bifogar en sista bild på dagens skörd som inte var så stor men ganska vacker, tycker jag.
Hej då.
Känner igen mig Ragnhild, Var tvungen att gulla med bilen i dag. Besiktning på Måndag. Hjälpte en kompis med lite ved ochså, har lovat och lovat så vi tog ett tag i dag. Hittade ett litet Brunkrös där så något med svamp blev det ju!
Men Träd och buskar skall fortfarande klippas m.m. Tror ändå jag ska försöka åka en sväng i morgon. Skickar med en bild på kröset. (dålig tagen med mobilen).
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.