ville bara berätta att jag kommit över en amerikansk svampbok av A.H.Smith 1949 med tillhörande veiw-master skivor 33 st.fantastiskt att se svamparna i 3D, man vill nästan in å plocka dem, undrar om jag är ensam i sverige att ha en sådan
Hej!
Ja då förstår jag att du är lycklig. Det är ju ett riktigt fynd som alla vi svamptokiga gärna har i vår ägo.
Hoppas att du fick den billigare än vad jag har hittat på nätet. Där kostar den nämligen $4750.00 - med dagens valutakurs blir det i 36408.94 svenska kronor. Kan tyckas lite väl dyrt för en svampbok.
Njut av ditt fina fynd
Avundsjuk - ja gissa om // Mykolo
Hej Klas!
Inget att skämmas för, ibland ska man bara ha tur. Sen tror jag även att boken hamnade hos rätt person.
Så bara njut av att ha den i din ägo.
Du kan gå in på den här sida och se där dom säljer den.
http://www.michaelsbooks.com/q_book_12828_Mushrooms-in-Their-Natural-Habitats-Vol.-1&2.html
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.