0 158 visningar

6 svar

RAPPORTKRÅNGEL

Bo E

21 mar 2006 kl. 17:50

Det är något konstigt med rapporterna.
Fler som reagerat?
Eller är det min dator som spökar?

0

Gunilla

21 mar 2006 kl. 17:59

Vet inte vad som är konstigt, för mig verkar det funka. Det är inte bara så att du klickar på senaste 60 dagarna och det är tomt?Förbryllade mig först, men insåg sedan att inget är rapporterat efter 19/1

0

Helena

21 mar 2006 kl. 18:21

Jag trodde också att jag hade nåt fel. Men är kanske som Gunilla säger. Söker jag bland svamprapporter så kommer det inte upp några alls för i år. Skumt.

0

Affe

21 mar 2006 kl. 19:47

Då får vi se till att hitta något att rapportera då....
Önsketänkande, idag kom det mer snö igen. Börjar bli lte deppigt nu faktiskt.

0

Bo E

22 mar 2006 kl. 15:38

Ja det snöar här i Nerike också idag. Rejält!

Det konstiga är att man sett senaste rapporterna av vinterskivling men så blev det tomt och sen en ensam rapport men inget nedåt.
Ska gå in igen och kolla.

m v h

0

Bo E

22 mar 2006 kl. 15:49

Det är nog bara så att det gått 60 dagar utan inkomna rapporter och då syns inget.
Det var nog min matematiska logik som brast!

Tack i alla fall!

0

Affe

22 mar 2006 kl. 22:37

Precis så är det Bo.
Tror det var jag som lade sista rapporten om vinterskivlingar och det är något mer än 60 dagar sen, 19/1 om jag inte minns helt fel.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone