0 291 visningar

4 svar

"Svampboken"

Bo Reyer, Sala

23 okt 2008 kl. 11:09

Tack Klas för en vacker liten svampbok! Jag inhandlade denna i morse i min lokala bokhandel för 150:- efter att lyckats pruta ner den från 199:- Jag vill rekommendera detta lilla mästerverk till alla nya svampvänner på forumet!
(Den kostar 124:- på bokus).
M.V.H. Bo Reyer

0

Svampboken

RasBohlin

23 okt 2008 kl. 17:59

Den skall jag banne mig önska mig i födelsedagspresent!

0

Svampboken

Bo Reyer

23 okt 2008 kl. 18:59

Önska kan du ju alltid göra, men jag tror att Klas är för snål!

0

Svampboken

RasBohlin

23 okt 2008 kl. 21:22

Det behöver ju givetvis inte vara just han som köper den åt mig!
Kan vara trevligt att ha något att önska sig i present för en gångs skull. Kommer aldrig på något när folk frågar vanligtvis… =)

0

Svampboken

klas jaederfeldt

24 okt 2008 kl. 22:58

tack för berömmet Bo

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone