Jag köpte också en kamera vid ungefär den tidpunkten. Inget märkvärdigt men bättre än mobilen.
Ja, det var ju ett tag sedan nu. Ska vi int ta å hitt på nåt? Det vore verkligen trevligt att ses. Du har väl gjort en del utflykter i sommar?
Själv har jag förstört kläder.
Jag har hittat mest svamp när jag inte letat…
Eva har du plockat svamp i kläderna och förstört dom?
Klart att vi borde hitta på nåt. Förra hösten hade vi en “svampplockarträff” här hemma hos mig. Du kunde tyvärr inte komma. Alla tog med sig nåt litet knyte med svamprätt och vi pratade om säsongen som varit och tittade på bilder och pratade. Få se om vi kan ordna nåt liknande när snön hindrar oss att gå ut. Hoppas det är långt dit.
Nå. Jag överdrev väl lite. Det mesta gick bort i tvätten. Huva, byxfickor, magfickor, tröja som hålls upp så det blir som en påse.. på samma gång. Det var många som skrattade åt mig när jag stånkade mig hem med hundkopplet i munnen :) Ja, mina kläder och en och annan bajspåse har fått tjäna som svampkorg denna sommar. Fortfarande, förden delen.
Det vore väldigt trevligt med en svampankomst. :)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.