0 408 visningar

11 svar

Slem/stifftsvamps video!

"JAS" Helsingborg

5 nov 2008 kl. 12:43

Hittade denna sida på nätet, klla Stvov — «Trichia decipiens» на Яндекс.Фотках några fantastiska bilder/vide på slem och stiftsvamp! man fattar ju inget av vad som står där men ändå.

0

Irene A

5 nov 2008 kl. 14:38

Ja, vilka fantastiska bilder! När man har fått se såna, vågar man väl inte visa sina egna svampbilder längre.

0

Eva K

5 nov 2008 kl. 14:44

WOW!!!

Den här tror jag är favoriten.
http://fotki.yandex.ru/users/stvov/view/108641/

0

Jan A, Uppsala

5 nov 2008 kl. 14:48

0

Irene A*

"JAS" Helsingborg

5 nov 2008 kl. 14:49

Irene A man har aldrig något att skämmas över så länge man gör sitt bästa och vad tusan det här är proffs för vem har annars tid och råd att rigga en kamera som tar ett par bilder per dygn för så måste man ju göra om man skall filma en slemmis som rör sig. Dina bilder på din hemsida är det inget fel på heller för den delen.

0

Irene A*Slem/stifftsvamps video!

Tina Nordberg Kolsva

5 nov 2008 kl. 16:23

Uj, uj , uj. Det är bara att öva på.

0

Otroligt

anithau

5 nov 2008 kl. 16:35

JA, när jag ser dessa bilder så är det bara att konstatera att jag ligger i lä. Öva, öva.

0

Otroligt

Tina Nordberg Kolsva

5 nov 2008 kl. 17:02

Jag hade tänkt plocka fram mina sparade bilder på småttinar. Men jag väntar nog lite.

0

Otroligt

Helena i Lund

5 nov 2008 kl. 19:33

Urläckra bilder! Men jag hittade ingen video, hur går jag tillväga om jag vill se en slemsvamp röra på sej?

0

Otroligt

Nina H, i ett svamplöst Sthlm norr

5 nov 2008 kl. 19:40

0

Otroligt

Nina H, Sthlm norr

5 nov 2008 kl. 19:42

F’ låt - det är inte alls svamplöst just nu. Tvärtom så frodas trattisarna efter frosten. Otroligt!

0

Otroligt

BirgttaD

5 nov 2008 kl. 19:47

Alla ni glad ,trevliga, amatör, nästan till proffsfotografer. Det är er vi lever i hop med. Vi som inte kan. Vi älskar et.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone