Har du en hagel bössa och låna mig JAS? Nu ska volvo helvet dö en gång för alla. Fick gå en mil hem i dag,
den ville inte starta igen när jag skulle hem. När jag kom tillbaka med bogser hjälp så naturligt vis startade den och gick så bra så.
Nää en fet stor dubbel smäll i kylaren på eländet. så vila i frid.
Bil jäv…
Det är inte trevligt åtminstone var bilen kvar jag har kommit med en hel korg svamp til min bil(trodde) jag bilen var borta, stulen , jag fick lift med en annan dom 15 kilometerna till närmaste stad gick genom staden åkte tåg til HGB och taxi hem innan jag fick se mig i en spegel kvistar och löv i håret inte undre på att folk tittade på mig. nå min bil blev alldrig bil igen den var helt sönderdelat
JÖSSES!!Jag var lite vresig innan idag, det var ok väder på förmiddagen och jag lämnade familjen på Väla och drog till skogs, då började det regna och efter 4 tim var jag tämligen blöt, när jag kom till bilen så bröt solen fram och en absolut klarblå himmel bredde ut sig i väster. Då morrade jag lite. Men detta är ju inget mot Robbans vrede, ja det går utför med volvo och nu ska skiten skjutas oxå :) Och så stackars Grethe, vad säger man, skjut alla tjuvar i stället för bilar? :)) Så ett råd från mig. Andas djupt tänk på alla äventyr som bilarna ger oss, andas ut, låt lugnet sprida sig till all kroppens delar, slappna av och gå vidare i livet med ett leende på läpparna :))
Robbans svampskogar är mycket bra, har stannat i trakterna några gånger och så jobbade jag bara några mil väster om O.Hamn för några år sedan. det var i dessa trakter som jag i slutet på 80talet plockade riktigt mycket trattisar, Första gånge var föresten på en resa mellan HBG och Öland 1979, vi stannade några km. väster om Döderhult och fyllde bagaget med trattisar på en Honda Civic. Det finns mycket annan svamp där oxå så klart.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.