0 320 visningar

11 svar

Ber o ursäkt..

svampstaff

14 nov 2008 kl. 00:45

Tar fr mkt. plats just nu…
Råkar vara aktiv i skogen!Sen är jag i en fas där jag inte tål kritik!!!
Men det är mina bekymmer:)
Älskar Er och svampen! Den ger mig frid och ett lugn,,,//Rickard

0

svampstaff

14 nov 2008 kl. 01:03

Just nu! Har jag två grannar på akuten!?
Med hus för över 2.5mille?
Separation!
Självmordsförsök!
Trösta, och det som såg så fint ut utåt?
Nästa kom in 04.15!
Självmordsförsök/separation/sprit/tyckasyndomsigsjälvgrejen

Man längtar efter svampjävlarna jag lovar:)

0

svampstaff

14 nov 2008 kl. 01:08

Är för het av mig!!!
Ursäkta mig!
Liggger i min Natur..
Sha va tyst en tid

0

anitha i Umeå, ej anonym

14 nov 2008 kl. 07:21

Svampstaff!
Vilket bemötande vill du ha från oss andra här på forumet?
När du vet det, så kanske du kan bemöta oss på det sättet.
Då kommer du säkert att få se förändringar.
I bland när jag läser dina inlägg så undrar jag hur du mår.

0

cobra

14 nov 2008 kl. 12:05

kriser i livet har man haft, och jag tror att vistelse i skog och natur kan hela mer än man tror medans man är mitt uppe i elände…

0

anithau

14 nov 2008 kl. 13:09

Jag håller med dig Cobra.Jag travade en hel höst i skogen, mådde dåligt och mådde bättre. Den stora bonusen som kom, var att jag även tappade 10 kg.

0

Tina Nordberg Kolsva

14 nov 2008 kl. 13:13

Anitau, 10 kg grattis. Om du skulle hitta dem igen, plocka inte upp dem ;)

0

anithau

14 nov 2008 kl. 13:15

Tina!
Jag går lite upp och ned. Men jag travar i skogen, och tänker på för det mesta vad jag stoppar i mig.

0

"JAS" Helsingborg

14 nov 2008 kl. 17:39

svampstaff, det är ok att må dåligt det är ok att inte vara i fas men det är inte ok att sprida sin galla på ett revligt forum. Det är ok att ryta till om man tycker att man blir påhoppad eller kränkt men inte att älta och tracka det passar sig inte. Du vet hur vi svenskar är, håll dig till saken och håll dig i skinnet och var sak på sin plats :) Så hoppas jag så klart att allt omkring dig ordnar sig till det bästa.

0

Värmdöbo

14 nov 2008 kl. 18:18

Håller med JAS, och om man har en dålig impulskontroll så ska man nog tänka på att inte försämra den ytterligare…det brukar sluta med ångest och “Jag ber om ursäkt”. Men alla kan göra fel och ingen ska döma någon för det utan snarare peppa och säga: “-Ok grabben, kom igen, det blir bättre, vi vet att du har det tufft men du är ok.”

0

Godis är gott

14 nov 2008 kl. 18:19

En stor och varm kram till Svampstaff från…

0

Ola H / Kil

14 nov 2008 kl. 18:29

En kram från mig ock då. (Inga missuppfattningar bara).

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone