Jag undrar om någon kan sälja torkad svamp av arterna Rödskivig kanelspindling, Tallgråticka, Lysticka mm? Tag kontakt med mig via min mail i så fall ang pris/gram osv. musseron@hotmail.com
Jag har en del alticka om någon vill byta.
Helt fantastiskt!
Kanske tar sig svampplockandet nya dimensioner. Jag håller på att lära mig sticka igen =)
Har gjort en mössa (på 2 dagar hihi) och har en annan på G plus lovikavantar som jag tänkte överraska en viss person med till jul. Det är kul.
Men jag har blåsor på ett finger..
Rödskivig kanelspindling vet jag vart det finns gott om så kommer jag bara på det nästa säsong så ska du få. Och, du får tala om för mig hur det där med färgning går till.
printa
Tack Nilla!
Sedan i lördags har jag stickat 2 mössor (Åremössan=skitenkel) och en lovikavante.. håller på med den andra nu men har fasligt ont i höger pekfinger. Jag behöver nog vila lite =) Men sedan ska tummarna på plats också. Men jag är redan supernöjd och stolt :D
Färga verkar urtrevlig så böcker ska jag låna. Tack igen!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.