0 354 visningar

9 svar

Någon som behöver..

Boman

21 nov 2008 kl. 23:20

..en halvgammal envis käring med en massa kunskaper och ännu mer “go”?
Är lite trasig men inte mer än att jag har många mil kvar i mig.
Ledig för arbete omgående.

(ps. om du känner dig störd av detta, läs nåt annat)

0

svampstaff

21 nov 2008 kl. 23:49

jag störs inte Boman!
Anser att man kan prata om vd man vill…Är seriös av mig, trots att jag ballar ur ibland:)
Men jag erkänner det iaf..
Skaffa jobb på svampguiden är väl ingen höjdare:)
Är du straffri, ren har rent mjöl i påsen? sök som vakt vettja till oskarshamn/kärnkraftverket..Dom har ca.150vakter och behöver konstant nya…mkt ledigt och bra betalt

0

Robban O-hamn

22 nov 2008 kl. 00:59

Mamma skulle behöva dig , hon är högstadie lärare!!:))

0

Boman

22 nov 2008 kl. 17:10

isch, skolungar på högstadiet håller jag mig långt ifrån, fast jag är pedagog… De låter för mycket.
och gubben jobbat i säkerhetsfacket redan, räcker med en i familjen.
Det var inte så allvarligt menat heller. Om nu nån här behöver ett handtag så ok, men annats hittar jag nog nåt själv. Får bara inte fortsätta med mitt tidigare, som innebär lyft som nu är förbjudna pga skada i kotor i nacken. Frisk och ostraffad fö. vid gott humör, flytande på tre språk i tal och skrift med BC kort och rejält med körvana.
Och nystartad firma så a-kassa kan jag glömma.

0

Robban O-hamn

22 nov 2008 kl. 17:46

Jag vet hur det känns, fick besked om nedläggning av faner tillverkning hos mig i slutet på Oktober. Det är inte redigt klart än
Men det är bara en tidsfråga nu.

0

Tutiluren

22 nov 2008 kl. 19:05

Nu har svampguiden även blivit arbetsförmedling :)

0

Helena i Lund

22 nov 2008 kl. 19:28

Är det Miljökassarna som är ditt företag Boman? Jag ingår i ett ekologiskt projekt i Lunds kommun,EMIL, och jag kanske kan slå ett slag? Har inte speciellt mycket att säja till om egentligen, men det kanske kan vara värt ett försök? Är det kassar med tryck, eller får man fixa det själv?

0

Boman

23 nov 2008 kl. 11:16

ja, men vi tar det på mail. Vill INTE göra reklam här.

0

Helena i Lund

23 nov 2008 kl. 11:55

Så klart..:)

0

Eva K

24 nov 2008 kl. 11:59

Yo! Boman - jag mailar dig =)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone