jag störs inte Boman!
Anser att man kan prata om vd man vill…Är seriös av mig, trots att jag ballar ur ibland:)
Men jag erkänner det iaf..
Skaffa jobb på svampguiden är väl ingen höjdare:)
Är du straffri, ren har rent mjöl i påsen? sök som vakt vettja till oskarshamn/kärnkraftverket..Dom har ca.150vakter och behöver konstant nya…mkt ledigt och bra betalt
isch, skolungar på högstadiet håller jag mig långt ifrån, fast jag är pedagog… De låter för mycket.
och gubben jobbat i säkerhetsfacket redan, räcker med en i familjen.
Det var inte så allvarligt menat heller. Om nu nån här behöver ett handtag så ok, men annats hittar jag nog nåt själv. Får bara inte fortsätta med mitt tidigare, som innebär lyft som nu är förbjudna pga skada i kotor i nacken. Frisk och ostraffad fö. vid gott humör, flytande på tre språk i tal och skrift med BC kort och rejält med körvana.
Och nystartad firma så a-kassa kan jag glömma.
Är det Miljökassarna som är ditt företag Boman? Jag ingår i ett ekologiskt projekt i Lunds kommun,EMIL, och jag kanske kan slå ett slag? Har inte speciellt mycket att säja till om egentligen, men det kanske kan vara värt ett försök? Är det kassar med tryck, eller får man fixa det själv?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.