0 338 visningar

5 svar

Tack till alla er som stöttar Ett klick för skogen!

Eva Kullenberg

22 nov 2008 kl. 22:45

Jag vill rikta ett stort tack till alla er på SvampGuiden som stöttar vårt arbete för att rädda Verles gammelskog.

Tänk på Verleskogen när ni handlar julkort och julklappar…

Ha det bra alla ni och en riktigt God Jul till er alla!
önskar Eva K.

0

Bo Reyer, Sala

23 nov 2008 kl. 00:23

Eva K. Det är sällan man ser ett så stort engagemang! En sak ska du veta: Jag tror på dig, och många andra som gick på Kenos inlägg med alla ifrågasättanden ångrar sig säkert! Människor som du är i det närmaste utrotningshotade nu förtiden. Fortsätt brinna för det du tror på!!! Hoppas även att du i fortsättningen håller koll på svampguiden som har ett fantastiskt forum! Vill även önska dig trevliga adventhelger och en riktigt god jul och gott nytt år. Ha det så bra som du kan i denna plötsliga turbulens. Jag höll på att glömma en liten detalj: jag tror att många forumdeltagare delar min uppfattning.

0

Helena i Lund

23 nov 2008 kl. 06:54

Jag gör det definitivt Bo! Eva, jag vill också önska dej en gnistrande skön december!

0

Robban O-hamn

23 nov 2008 kl. 08:33

Ja vad ska jag skriva, Bo skrev det så bra. Kanske att jag tror på er.

0

Bo E

24 nov 2008 kl. 17:32

Instämmer med föregående!

God Jul och ett gott nytt gammelskogsår på dig Eva K!

0

Tack så mycket!

Eva Kullenberg

29 nov 2008 kl. 19:54

Hej och tack alla som skrivit. Vill också tipsa er om att vi har en kul tävling på hemsidan!

Ha en riktigt skön jul med mycket svamp! Svampsoppa… och svampstuvning… och stekt svamp med stekt ägg… och svampomelett… och syltad svamp… och svamp i grytan!

Ha det bra!
Eva Kullenberg

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone