Du får väl ta med dej farsgubben o brorsan och komma o fiska i Åmål. Trollingtävling i september månad varje år. Mycket fina priser.
http://www.amalstrollingklubb.se/pdf/Fiskehalja2008.pdf
Oj! I åmål har jag varit många gånger du:) under bl.a Vänern trofhy..Var även i åmål jag fick luginflammation ute på sjön:(
Annars älskar jag vänern bättre än vättern, fast jag bor där..Vänern är betydligt roligare att fiska i en vättern.
Vi har visserligen större lax och röding, men i vänern hugger det betydligt oftare..
Kul med din lista Bo:)
Men Jag/vi som startade trollingen för 25år sen,har ju ledsnar sen länge tyvärr..Men det var en härlig tid med många fina rekord!Dyra båtar:) Den senaste vi hade var en roccofrån hammarön d karlstad, en sjumeters projektil som vi la i en v8 på 385hp hehehe…57knop gjorde den…
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.