0 373 visningar

14 svar

Bildbevis Bängt sendh

svampstaff

24 nov 2008 kl. 20:13

Lite från mitt album…

0

svampstaff

24 nov 2008 kl. 20:15

et par till…

0

svampstaff

24 nov 2008 kl. 20:16

Hade fel Bängt!
Tror det var -88-89 dubbelsegern..

0

Bengt Sandh

24 nov 2008 kl. 22:09

Ja du Reckard Frädrikson, det var fina bilder.

0

svampstaff

24 nov 2008 kl. 23:36

Hoppas du inte tvivlar mera:)

0

Bengt Sandh

25 nov 2008 kl. 00:31

Nej, jag lyfter på kepsen!

0

svampstaff

25 nov 2008 kl. 22:52

Nån mer som fått 10 gäddor över 10kg??
dom på bilderna väger 12 o 13kg..

0

Bo A

25 nov 2008 kl. 23:01

Det var väldigt vad du vill ha bekräftelse, staff.

0

zingo

25 nov 2008 kl. 23:07

Men på bilderna har ju både Torbjörn och Rickard fått fisk???
Vem är vem - eller har du dubbelnamn??
Men jag kanske såg fel…..

0

svampstaff

25 nov 2008 kl. 23:20

Den snygge är jag:)
Sen var det ett jävla tjat om att ingen trodde mig om dubbelsegern i trolling-sm bara..
Men ska va tyst och räkna svampsporer istället..

0

Bo A

25 nov 2008 kl. 23:26

Fast du är allt en skön kille, staff

0

svampstaff

25 nov 2008 kl. 23:33

Han som håller i gäddmonstren är bara svampstaff, det andra är bror min och min far…men åren går

0

Bo A

25 nov 2008 kl. 23:55

Du får väl ta med dej farsgubben o brorsan och komma o fiska i Åmål. Trollingtävling i september månad varje år. Mycket fina priser.

http://www.amalstrollingklubb.se/pdf/Fiskehalja2008.pdf

0

svampstaff

26 nov 2008 kl. 00:02

Oj! I åmål har jag varit många gånger du:) under bl.a Vänern trofhy..Var även i åmål jag fick luginflammation ute på sjön:(
Annars älskar jag vänern bättre än vättern, fast jag bor där..Vänern är betydligt roligare att fiska i en vättern.
Vi har visserligen större lax och röding, men i vänern hugger det betydligt oftare..

0

svampstaff

26 nov 2008 kl. 00:10

Kul med din lista Bo:)
Men Jag/vi som startade trollingen för 25år sen,har ju ledsnar sen länge tyvärr..Men det var en härlig tid med många fina rekord!Dyra båtar:) Den senaste vi hade var en roccofrån hammarön d karlstad, en sjumeters projektil som vi la i en v8 på 385hp hehehe…57knop gjorde den…

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone