Hejsan!
Jätteroligt att se att så många vill vara med och klicka för en sån vacker gammelskog.
Det skulle kännas så bra i själen om vi tillsammans lyckades rädda denna unika plats.
På helgerna brukar jag och min man åka runt med vår bil och dela ut affischer. På ett klick för skogens hemsida finns det nämligen jättefina affischer som man kan skriva ut och kopiera. Sedan kan man lägga dem i brevlådorna.
Jag önskar er alla en god jul och glöm inte att klick under julledigheterna!/Kerstin Svanberg
Julen betyder ingenting för mig.Bara en tragisk helg, eftersom jag jobbar på akuten:(
Ser tyvärr ingen glädje med storhelger,slagsmål,fylla, familjetragedier,olyckor i stressen.
Men det bästa är NATUREN:) där hittar man ny energi, och upplevelser var o varannan dag:)
Jag bara älskar skogen(ozzy instämmer)
ettklickforskogen borde ge möjlighet till att donera valfri summa, även lägre belopp än för den rutan. Jag skulle kunna tänka mig att lägga en max 500-lapp. Kanske vill man ge en slant spontant eller när någon fyller. Vad vet jag. Visst kan man gå ihop ett gäng som har gjorts här på guiden men det är omständligt och alla har inte heller den möjligheten. Alla som klickar besöker guiden eller andra sammanhang där det har/är aktuellt med en gemensam insamling.
Klickar idag också
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.