Rött är ju julens färg så dessa bilder kan kanske passa. Den förra tråden om mina skurkstreck spårade tyvärr ur, men det var inte jag som startade den, men när den började bli lite smårolig kunde jag inte låta bli att haka på. Därför startar jag denna som förhoppningsvis slipper personangrepp!
bild 1: Ännu inte död men snart död. Bild 2: Lillklas och Storklas. Bild 3: Perfekt skrivbordsunderlägg!
Vilken tur att det finns de som äter dessa jättar, då blir det fler små romfylda honor till mig :) . Vägde du och mätte den? mitt rekord är 24cm, tyvärr hade jag ingen våg i stugan, Linderödsåsen, Årryd, Vramsån tagen på eget vatten men plockad för hand med ficklampa viket inte är tillåtet?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.