Ni får som ni vill!
Eftersom jag är allmänt bespottad för mina åsikter om kantareller och blir kallad för än det ena än det andra så drar jag mig härmed tillbaka för gott. Bara att inse att man inte får tycka mot strömmen för då drar pöbeln igång stora drevet mot den man har utsett till syndabock.
Ber om ursäkt till alla som tycker att jag har bidragit till en otrevlig stämning på forumet. Det är väl bara att försöka bära det s.k. hundhuvudet och inse att jag inte har haft något vettigt att tillföra.
TACK OCH ADJÖ!
Jag ber om ursäkt!
Att du tog det som en förolämpning kan jag i och för sig förstå, men jag tycker nog att du borde kunna ta lite kritik då du själv ha delat ut en hel del på forumet den senaste tiden.
Hoppas att du kan ta min ursäkt och fortsätta vara med här.
Jag tycker att du har varit väldigt bidragande här på Forumet.
Jag har skrattat gott åt dina inlägg. (På det bra sättet)
I just den här debatten tycker jag dock att du gick för långt, och även i andra trådar på Forumet gick du på om detta, som inte var relevanta med ”Gul kantarell” debatten.
För övrigt kan noteras att det är fullt tillåtet att “tycka mot strömmen” här.
Frågan är väl bara hur man kan hantera att bli utsatt för motsatta åsikter. Bengt verkar inte ha speciellt lätt för att bli ifrågasatt.
Tål man inte att bli ifrågasatt utan inbilla sig att “pöbeln” dragit i gång ett “drev” mot en så verkar personen vara väldigt känslig.
Trots alla våra olikheter, har Bengt och jag i alla fall en sak gemensamt. Vi har lätt för att vara sarkastiska, men har ibland svårt att veta var gränsen går..
När sådana som vi möts i diskussioner, är det lätt att tro att motparten tål sarkasmerna, och också förstår att de inte är så illa menade som de kan se ut.
Till alla som tycker att tonen har varit otrevlig, vill jag be om ursäkt. Det har varit minst lika mycket mitt fel som Bengts.
Och jag tycker att Bengt, likaväl som jag, ska kunna svälja förtreten och ta nya tag. Jag uppskattar också de underfundiga och humoristiska inslag som han kommer med.
Det verkar finnas två ämnen som engagerar mer än allt annat på detta forum.
Gula kantareller och Bengt Sandhs vara eller icke vara som skribent!
Jag struntar fullständigt i färgen på kantarellerna, om jag inte står i begrepp att äta dom förståss, men tycker att Bengts humor livar upp forumet!
Välkommen åter!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.