0 250 visningar

6 svar

Får man fråga?

Madde Småland

6 dec 2008 kl. 22:51

Nu vill jag inte starta ngn diskussion utan har bara blivit fundersam. Det fanns ett inlägg igår där jag frågade vad som hänt. Efter det åkte jag till jobbet och när jag kom tillbaka hem på kvällen var hela inlägget borta.
Tror inte jag behöver skriva upp rubrik eller avsändare för ni som sett det vet nog vilket jag menar.
Får man fråga vad som hände? Har förstått att det krävs mkt innan ett inlägg tas bort. Det kanske är fel att fråga så här i efterhand men jag som inte var med under dagen känner mig nu som ett stort frågetecken.
Hoppas jag inte river upp en massa med min fråga, i så fall ber jag om ursäkt redan nu.

0

anithau

6 dec 2008 kl. 23:18

Madde!
Du river nog upp en del med din fråga. Men för att vara neutral så kan man väl säga att det handlade negativ pajkastning.
Bra att tråden försvann. Så får vi hoppas att det inte återuppstår.

0

Besviken

6 dec 2008 kl. 23:22

Det inlägget var inte det enda som plockades bort, det fanns fler som fick sina inlägg bortplockade, så frågan är: hur seriös är guiden, det är fler som frågat sig det.

0

Mossning

6 dec 2008 kl. 23:30

Svampguiden är nog seriös vilket man inte kan säga om inläggen som togs bort.

0

Ragnhild, Vällingby

6 dec 2008 kl. 23:30

Jag fick också ett inlägg bortplockat och jag tyckte inte att det var stötande. Åtminstone inte mer stötande än inlägg som fortfarande finns kvar. Så man undrar ju.

0

Madde Småland

6 dec 2008 kl. 23:32

Ok, då ska jag inte fråga mer. Var rädd för att det kanske var ngt sådant. Då får jag be alla som tittar på min fråga att inte skriva några fler svar utan låta det här falla i glömska.

0

Besviken

6 dec 2008 kl. 23:35

Seriös och seriös,,hm. Men när trollen kommer fram då ligger inläggen kvar som om ingenting har hänt, kallas det då att guiden är seriös när ingen bryr sig om att plocka bort dom inläggen, men det är klart, det kanske är skillnad på folk och FOLK, vad vet jag.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone