Hoppsan, här kom det inlägg utan bilder i alla fall!
Då gick de iväg fast det inte märktes när jag markerade skrivbordet - och utan att jag hade klickat på nästa steg. Då har vi kanske löst problemet… Skrivbordet ligger högst i hierarkin och ska inte markeras, för det fönster som är öppet när skrivbordet är öppet, visar skrivbordets innehåll. Prova att gå direkt till bilden och markera den istället.
Jag upptäckte en till sak nu.
När man har valt “Skicka” går det inte att hejda att inlägget går iväg, oavsett om det har valts någon bild, annan filtyp eller inget alls. Inlägget går fram även om man stänger fönstret och inte har har valt nästa steg. Att prova sig fram är ett sätt att lära sig, antar jag..
Jag har inte så mycket att bidra med till diskussionen. De gånger jag har misslyckats med att skicka, har det berott på fel filtyp, att jag glömt kontrollera och eventuellt konvertera. Plus att jag en gång försökt stoppa överföringen och det resulterade då i att inlägget kom fram, men ingen bild.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.