Ledsen men det körde ihop sig och pappa kunde knappt gå och så lyckades han spilla ut mineralvatten på/i min telefon, jag fick den inte att funka fören i söndags förra veckan efter hemkomsten. Trattisar i Maspalomas hade varit fint, jag är faktiskt verkligen riktigt ledsen att det sket sig :((
Tja det blev inte så mycket, som sagt, pappa orkade inte gå så långt och han vill gå till sängs vid 21 tiden, som tur var så var det en gentleman på hotellet från Götet som fyllde 70 samma dag som jag så lite skratt blev det och inga grattisar hemifrån och pappas mobil gick varm för alla blev lite oroliga när inte jag svarade i min. Men jag var inställd på att vi skulle träffas en stund och åtminstone skålat men så är det ;).
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.