0 272 visningar

2 svar

BirgittaD

"JAS" Helsingborg

7 dec 2008 kl. 22:55

Ledsen men det körde ihop sig och pappa kunde knappt gå och så lyckades han spilla ut mineralvatten på/i min telefon, jag fick den inte att funka fören i söndags förra veckan efter hemkomsten. Trattisar i Maspalomas hade varit fint, jag är faktiskt verkligen riktigt ledsen att det sket sig :((

0

BirgittaD

8 dec 2008 kl. 12:05

Hej
Ta det inte så allvarligt. Om du åkte hem på lördagen den 29 så fanns det inte så många timmar att vifta på. Jag förstår dessutom att det fanns roligare saker att göra på sin födelsedag den sista kvällen.

0

"JAS" Helsingborg

8 dec 2008 kl. 19:11

Tja det blev inte så mycket, som sagt, pappa orkade inte gå så långt och han vill gå till sängs vid 21 tiden, som tur var så var det en gentleman på hotellet från Götet som fyllde 70 samma dag som jag så lite skratt blev det och inga grattisar hemifrån och pappas mobil gick varm för alla blev lite oroliga när inte jag svarade i min. Men jag var inställd på att vi skulle träffas en stund och åtminstone skålat men så är det ;).

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone