Lite intressant denna kampanj emot den som sticker ut och inte är som andra. Hur svårt är det att klicka ned en tråd man inte gillar?
Boman är äkta, om än ingift. Och berömmer den som behöver berömmas.
Alla ni stjärnor vet ju att ni är beundrade, alla vi andra vet inte det.
Berömmer mig själv???
Alla vill väl ha uppskattning?
Men avundsjuka eller vad det är “observer” betackar jag mig för.
Har beslutat mig för att skita i konstiga “nick” och köra på med det jag gillar:)
kul med en ny forumnist:) observer! Kul att se dina bilder snart..ser jag fram emot.
Lägg av nu. Det är du som börjar bli tjatig. Finns bättre saker att lägga ner energi på än att bara gnälla på andra. Om du tror att det är han själv som berömmer sig själv så låt honom göra det i så fall. Låt bli att läsa det han skriver så slipper du bry dig.
Hahaha…gud så patetiskt:)
Att känna sig lite duktig, är väl bättre en att bara leta fel hos andra? Skulle vara intressant at få veta vem jag skriver under med? när jag beundrar mig själv?Tänker inte vare sig sticka ut, mer än andra, eller bära mig åt mera..Det är väl bara at försöka ignorera dom som inte tål dom som sticker ut…för själva bidrar dom ju bara med negativa saker.
Det här borde bli nån Arkiv-X grej tycker jag.
Det är superhäftigt att jag ibland heter Svampstaff och plockar svamp runt Motala.
Vet inte hur det går till eller ens att jag gör det… men jag ska genast kolla kartboken så jag vet var jag tar vägen ..
Familjen kanske bara har glömt att berätta för mig att jag försvinner i bland.. hmm…
Har nån mailadressen till
FBI?
Eller ännu hellre direkt till Mulder och Scully??
Hej!
Jag rådiggar den här bilden. Går tillbaka och kikar på den lite då och då.
Jag skulle vilja ha en fotoutskrift på den och hänga i en snygg ram på väggen. Skulle det vara ok med dig? Jag menar, att jag kopierar och skriver ut den?
Om du vill så får du gärna göra en signatur i något hörn i nederkant och maila till mig (jpg eller liknande). Vad säger du?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.