0 353 visningar

29 svar

det här var mysko?

svampstaff

12 dec 2008 kl. 01:45

SER NI!! Ögat under den gröna plattickehatten??
Ser ut som en stor snigel!!
Blir lite rädd för den här bilden..

0

Boman

12 dec 2008 kl. 07:31

Du ser ut att ha en riktig trollskog att traska i!

0

svampstaff

12 dec 2008 kl. 12:01

Jo du:)
Dom finns i min dolda gamla motala ström ravin..som man åste vara akrobat för att besöka:)

0

helcool bild!

"JEF"

12 dec 2008 kl. 13:15

Vilken läcker bild du tagit svampstaff! Kul att du är på G igen, gillar både dina bilder o inlägg här på forumet. Ser flera “ögon” i bilden o det gröna monstret är väl tuffast tycker jag…

0

Du ahr väl läst

"JAS" Helsingborg

12 dec 2008 kl. 13:29

Just det Tomtar och Troll, har man bra kontakt med skogsväsendena så hittar man mycket svamp och annat fint i skogen, det gäller att vara observant annars går man miste om mycket. Bra jobbat svampstaff.

0

helcool bild!

Observer

12 dec 2008 kl. 14:05

Svampstaff berömmer sig själv genom att använda falsk signatur!!!

Fy så ruttet.

0

Observer

"JEF"

12 dec 2008 kl. 14:26

Nu vore det väldans intressant att få veta vilken av signaturerna i denna tråd som skulle vara en falsk svampstaff!!! Känns som om du tror att JEF o svampstaff är samma??? Helt åt helvete fel tänkt i sådana fall!!!

0

Observer

Boman

12 dec 2008 kl. 14:35

Lite intressant denna kampanj emot den som sticker ut och inte är som andra. Hur svårt är det att klicka ned en tråd man inte gillar?
Boman är äkta, om än ingift. Och berömmer den som behöver berömmas.
Alla ni stjärnor vet ju att ni är beundrade, alla vi andra vet inte det.

0

vem tog kantarellerna?

12 dec 2008 kl. 14:59

vilken fängslande bild! ser ut som en ticka, med en ödla ovanpå å på den en sköldpadda! tycker du ska förstora bilden å sätta den på väggen i en svart ram. det blir tufft!

observer: å vem e du då?

0

Madde Småland

12 dec 2008 kl. 15:29

Håller med de andra. Läcker bild! Märker att du också har fått den smittsamma sampsjukan ;)
Nu har jag själv 4 veckors julledigt så jag hoppas att även jag kan hitta ngt intressant och vackert i mina skogar.

0

zingo

12 dec 2008 kl. 19:45

Jag tycker i alla fall att bilden är läcker och kan ge beröm för den oavsett vem som berömt före (eller inte)!
För mig såg det ut som en sköldpaddskrokodil - med huvudet åt höger - kanske en fossil av en utrotad art som fanns i ravinen en gång i tiden ;-)

0

svampstaff

12 dec 2008 kl. 20:21

Berömmer mig själv???
Alla vill väl ha uppskattning?
Men avundsjuka eller vad det är “observer” betackar jag mig för.
Har beslutat mig för att skita i konstiga “nick” och köra på med det jag gillar:)

kul med en ny forumnist:) observer! Kul att se dina bilder snart..ser jag fram emot.

0

Observer

12 dec 2008 kl. 21:16

Svampstaff, JEF, Boman, vem tog kantarellerna, Zingo…

Samma person som inte har fått kärlek och uppskattning och måste ta igen det genom att ständigt berömma sig själv. Det börjar bli mer än tjatigt svampstaff.

0

Observer

Madde Småland

12 dec 2008 kl. 21:23

Lägg av nu. Det är du som börjar bli tjatig. Finns bättre saker att lägga ner energi på än att bara gnälla på andra. Om du tror att det är han själv som berömmer sig själv så låt honom göra det i så fall. Låt bli att läsa det han skriver så slipper du bry dig.

0

svampstaff

12 dec 2008 kl. 21:30

Hahaha…gud så patetiskt:)
Att känna sig lite duktig, är väl bättre en att bara leta fel hos andra? Skulle vara intressant at få veta vem jag skriver under med? när jag beundrar mig själv?Tänker inte vare sig sticka ut, mer än andra, eller bära mig åt mera..Det är väl bara at försöka ignorera dom som inte tål dom som sticker ut…för själva bidrar dom ju bara med negativa saker.

0

Observer

12 dec 2008 kl. 21:48

Du kan väl åtminstone berömma dig själv under samma signatur. Det blir mer trovärdigt. Förresten så skulle du lämna forumet förra helgen. Dig kan man inte lita på.

0

Nicket Observer

Anna L, Sthlm

12 dec 2008 kl. 21:54

Sluta retas, det är bara löjligt….........

0

vadå

klas jaederfeldt

12 dec 2008 kl. 22:02

om nu svampstaff skriver under flera signaturer, vilket jag inte tror han gör, men om ,vad e de me det,tror säkert alla även jag har velat skriva svar på sina egna inlägg

0

vadå

Helena i Lund

12 dec 2008 kl. 22:37

Allvar Observer, kok knäck i stället, det är snart jul! Eller kom hit o hjälp mej att städa, jag har svårt att få min tid att räcka till UTAN att ägna mej åt skitprat och bagateller.

0

vadå

Jeanette P, Luleå

13 dec 2008 kl. 13:38

Jätte cool bild svampstaff!! Tyckte om den gröna “sköldpaddan samt ögat.

0

WOW!!! det här var skitkul

zingo

14 dec 2008 kl. 15:01

Det här borde bli nån Arkiv-X grej tycker jag.
Det är superhäftigt att jag ibland heter Svampstaff och plockar svamp runt Motala.
Vet inte hur det går till eller ens att jag gör det… men jag ska genast kolla kartboken så jag vet var jag tar vägen ..
Familjen kanske bara har glömt att berätta för mig att jag försvinner i bland.. hmm…
Har nån mailadressen till
FBI?
Eller ännu hellre direkt till Mulder och Scully??

0

svampstaff

14 dec 2008 kl. 17:47

Ja de e skumt zingo? Ibland funderar jag om jag skriver i sömnen?
Fast är nog mest faschinerad, att nån/några lägger ner hela sin själ i att få för sig saker!

0

Boman

14 dec 2008 kl. 17:50

Hmm, om jag också är svampstaff så borde jag ha frysen full med blomkålssvamp. Vilket jag tyvärr inte har.

0

Helge

15 dec 2008 kl. 12:39

Javisst kul bild!

Bra fotat svampstaff!

Observer är bara en gnällspik som jag aldrig sett på forumet förut, inget att bry sig om!

Säkert bara avundsjuk!

0

Observer

15 dec 2008 kl. 15:32

Bara att gilla läget you know!
Mr Svammelstaff!

0

det här var mysko? svampstaff

Eva K

15 dec 2008 kl. 17:55

Hej!
Jag rådiggar den här bilden. Går tillbaka och kikar på den lite då och då.

Jag skulle vilja ha en fotoutskrift på den och hänga i en snygg ram på väggen. Skulle det vara ok med dig? Jag menar, att jag kopierar och skriver ut den?

Om du vill så får du gärna göra en signatur i något hörn i nederkant och maila till mig (jpg eller liknande). Vad säger du?

0

svampstaff

15 dec 2008 kl. 18:24

klart du får sno den:) helt ok…den fängslar mig lite oxå..

0

Eva K

15 dec 2008 kl. 22:31

SNODD!

0

svampstaff

15 dec 2008 kl. 22:51

:) gillar den mkt. själv!
Om man får göra det?

0

Eva K

16 dec 2008 kl. 10:51

Det får man och det är bra mycket bättre äm motsattsen!

Tack, förresten!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone