Förmodligen är det så, att inga bilder har skickats för det har varit en “genväg “.
Därför har jag tagit bort dem och överfört nya och lagt dem i en mapp med namnet ” svamp”.
Nu till nästa mysterium, när jag försöker att förminska dem visas bara ett tomt vitt fönster när jag kommer till BILD.Där skulle bilden legat som jag markerat ? Förklara den som kan !
Jag har kollat på skrivbordet under egenskaper / allmänt men där hittar jag ingenting om vilken filtyp det är på bilderna. Däremot har jag tre bilder liggande på skrivbordet som visar förminskad storlek och “jpeg”.Men jag litar ändå inte på att det är rätt, så jag gör inga försök att skicka.
Som ni förstår, väntar jag fortfarande på att hjälp skall anlända.Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Ha en bra dag ! Lena
Jag TROR jag har löst problemet. Men håret börjar anta en gråaktig ton av allt funderande. Vågar inte göra någon test ikväll! Men det skall bli intressant att se.
Jag har förminskat alla svampbilder i jpeg format och de ligger nu i en mapp på skrivbordet.
Håll tummarna ! Lena
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.