0 313 visningar

8 svar

I framtiden...

svampstaff

12 dec 2008 kl. 22:44

kommer märka mina bilder framöver.Vill inte ha några obsrvatörer som kopierar mina alster…
Annars önskar jag er en fin kväll och en trevlig tredje advent.

0

som du ser kompis så är det inte svårt att sudda ut ditt namn

klas jaederfeldt

12 dec 2008 kl. 23:00

visar bara , vill inte sno din bild

0

glömde

klas jaederfeldt

12 dec 2008 kl. 23:01

bilden

0

glömde

svampstaff

12 dec 2008 kl. 23:07

Hahaha..det sket sig i starten alltså:)
jaja..

0

glömde

Klas Muhr

13 dec 2008 kl. 09:55

Är du så rädd om dina “fina” bilder så lägg inte ut dem då!

0

Att skydda sina bilder

"JAS" Helsingborg

13 dec 2008 kl. 10:55

I Photoshopp kan man göra en vattenstämpel i/på sina bilder och den går inte att manipulera med. Om du kollar på de stora svampsiterna så har de flesta en sådan stämpel i/på sina bilder.

0

Att skydda sina bilder

Totte Gbg

13 dec 2008 kl. 11:48

0

Dieter Endom

13 dec 2008 kl. 13:49

För att kunna använda Bokstäverna TM eller inringad R måste du inregistrera ett varumäke hos patentverket, men det är inte gratis. Missbruk är ännu dyrare.
Det är enklare med vattenmärke.

0

Robban O-hamn

13 dec 2008 kl. 14:03

Varför?? Visar jag dom här så är jag hedrad om någon skulle vilja använda fotona. Jag tror att en seriös människa tar kontakt på något
vis och frågar om lov att få använda fotot till en bok eller
artikel av något slag. Men jag blir nog mest glad av att någon skulle råka gilla min bild.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone