0 442 visningar

9 svar

Stativ nästa..

svampstaff

15 dec 2008 kl. 18:28

Blir inte stadigt annars.Inte åldern! Utan pulsen, i mitt tempo..

0

svampstaff

15 dec 2008 kl. 18:30

Sen dribblade jag bort blixten??
Man kan inte ha en amstaff heller i vänsterhanden:(

0

svampstaff

15 dec 2008 kl. 18:32

vårtkrös o ekkrös bl.a

0

svampstaff

15 dec 2008 kl. 18:37

Lite blandat.

0

Can Non

15 dec 2008 kl. 20:50

Nu räcker det väl!!!

0

Madde Småland

15 dec 2008 kl. 21:09

Vackert! Fortsätt så. Har ingen aning om vad du fångat med kameran men jag gillar dina bilder.

0

svampstaff

15 dec 2008 kl. 21:39

Har fler på G! Can Non!!
Ännu en ny forumnist:)
Gud så mkt fina bilder vi ska få skåda, eller?
Och fråga? Vad är det för skillnad på mina krös och t.ex JAS krös??
Sporrar bara ännu mera:) dessa påhopp av illasinnade ickefotande gnällspikar.

0

afe51

16 dec 2008 kl. 10:55

Kul att du har börjat förstå dej på kameran. Jag älskar dina inlägg.

0

Stativ nästa.. svampstaff

Eva K

16 dec 2008 kl. 11:10

Jag undrar om du döper om dina svampbilder när du väl fått namn på dem, från stjärnorna?

Gör det, tycker jag, och skapa en katalog. Det tar allt en dimension högre. Om man vill. Jag hade ambitionen men jag har så mycket bilder överallt och allt liknar mera kaos. En vacker dag (när jag blir 40+ ;) ska jag ta mig tid till sortering & arkivering.

I sista laddningen med bilder så är jag nyfiken på mittenbilden. Stubben. Är sista bilden samma stubbe fast uppifrån? Vad är det för något? Förutom snyggt alltså?

0

Stativ nästa.. svampstaff

svampstaff

16 dec 2008 kl. 11:53

Nope Eva, inte samma bild.Vet inte heller vad det är:)
En så länge döper jag bara om dom jag tycker är intressanta, men döper varje svamptur med datum och en egen mapp. Men mkt. svamp blir det!!??

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone