Hahaha säger ju allt vem observer och Can Non är för en typ!
Kollar nån IP-adressen garanterar jag den kommer från bäste bengt/observer7Can Non..vi är inte så många online så här års tyvärr!
Och jag är inte den sämste på att lägga ihop ett o ett bängt..Så läg ner medans du kan…
Sen att du avskyr mig som person, kan du behålla för dig själv, tragiska människa.
Tänker fortsätta fota!Inte mer eller mindre än vissa andra.
Syfte?
Vad är ditt syfte med att lägga in bakbröd på en svampguid?
Mitt syfte var att visa små röda “djävlar” för dom som ser dom..Alla har vi olika syfte Anithau!!
leila bakar är annars en bra sight.
Förstår det är svårt att tränga sig in i en sluten krets, av en grupp människor som anser sig vara bättre en andra.
Men den tiden kommer när yngre tar vid, även om vi får bitas och slå oss in i kärnan…
svampstaff, du snackar hela tiden om “oss yngre”!?
Vilka är det? För inte kan det väl vara du, 46 år gamla virrpanna, som inte gör annat än lägger in kassa bilder och letar bekräftelse hela dagarna!
Vi yngre håller oss (tills nu) utanför dina barnsligheter och påhopp!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.