Jag skulle så gärna gå med dig ut i “din skog”. Du verkar ha den rätta “glöden”.
Var glad åt att du bor i en trakt där det finns både gamla ekar och hassel, här uppe hos oss i Västerbotten har vi inte sådan mångfald.
Men jag undrar om du trivs på ditt jobb? Dina lite mindre trevliga insändare är oftast skrivna runt midnatt och du tycker dig ha blivit påhoppad av oss äldre (jag är nog en av dom äldsta)på forumet. Dina inlägg lockar ju till försvar. Feta arschlen, vad är det språk? Positiva omdömen är bra men du bör inte slå ner på andras bilders kvalitet. Vi lägger in bilder för att få veta vilken svamp man har funnit inte för att bli berömda för kvaliten på bilden, även om det är roligt att få veta när man lyckats. Om man inte gillar en insändare är bästa sättet att tiga ihjäl den alltså inte besvara.
Har du aldrig funderat på att söka en svampkurs vid universitetet,du skulle vara en utmaning där? Skickar med en svampbild också speciellt till dig. har du hittat nån sån här nån gång?
Tack Gunhild! Du är inte ensam om att bli illa berörd av tonläget i svampstaffs inlägg. Han måste lida av väldigt stora komplex,(exhibitionism) då han tydligen har väldigt stort behov av att framhäva sig själv samt bli sedd och hörd! Själv är jag född 54, men jag vet inte om jag ska betraktas som yngre eller äldre.
Hej på er!
Jag är på året lika gammal som Bo R.
Ung i själen men känner mig gammal i lederna ibland. Skogspromenader är bästa medicin.
Bryr mig inte personligen om arga inlägg men tycker inte det är bra gentemot ev. nya forumbesökare som kan få för sig att det är såhär vi ska hålla på o gaffla istället för att diskutera sakligt.
Kan vi inte försöka hålla en positiv ton på ett så positivt och bra forum som detta är!?
Själv är jag bara tacksam för att ett så bra forum med så bred naturkompetens finns tillgängligt!
Har ni inte hört? Varje människa har egentligen 5 åldrar.. 1: verklig ålder mätt i år. 2: Hur gammal/ung man själv känner sig. 3:Hur gammal/ung man uppfattas av andra. 4: Hur gammal/ung ens beteende speglas på och 5: kroppens tillstånd.
Vet att det inte hör hit men det har varit lite diskussion om åldrar här och jag tyckte att stämningen kan behöva byta riktning.
Det är intressant med de 5 åldrarna för det är bara en av dom som vi människor inte kan förändra.
Nya krafttag, nya bilder snart nytt år. Upp med hakan allihop och tänk framåt. Glöm det trista som varit och tänk på allt ni lärt er, allt ni lärt ut och allt nytt vi antagligen får se framöver.
Svampväktare Svampstaff!
Bäste herr Svampstaff! Ta och coola ner lite din attityd här gör mig mörkrädd.
ha för övrigt en bra kväll i svampskogen alla för ni har väl strålkastare med? Det har iaf jag. Åtminstone när jag tittar på svampus exhibitonismus foton. Tja och god bajs.
Jämfört med mig så är du ung. Inlägget var inte till dig utan till svampstaff. Du är inte alltid så snäll heller i dina omdömen. Läs noga vad du själv skrivit om svampstaff.
Vem eller vad ger dig rätt att sätta såna diagnoser på honom? Jag ångrar nu att jag startade den här tråden. Ska försöka tänka mig för i fortsättningen.
Ålder 6: Hur många grodor som hoppar ut ur flabben per dag och ens attityd mot sina medmänniskor.
Jag 53a. ska baka pepparkakor med barnen 6 - 12år, efter ett tag i köket säger knäna och hälsenorna att jag är minst 100 men huvudet vill äta upp all degen innan den ens är utkavlad :)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.