0 109 visningar

6 svar

Svampprat

Gunilla Haglöf

17 feb 2003 kl. 14:38

Just nu den 17 feb klockan 14:36 är vi tre användare här. Tänk om det fanns en chat då kunde vi prata med varandra, om svamp kanske.

0

Mossning

17 feb 2003 kl. 23:50

Kanske den hemsideansvarige (Michael Krikorev ?) kan fixa en chat fram på vårkanten då antal besökare ökar på Svampguiden.

0

Svampstinent

4 mar 2003 kl. 22:09

Vilken bra idé! Det hade varit jättetrevligt att kunna prata med andra människor som också är svampintresserade, särskilt nu på vintern när det ändå inte finns mycket att hämta i skogen.

0

Svampsson

6 mar 2003 kl. 00:01

0

Mossning

7 mar 2003 kl. 21:04

Vi kan väl prata så här så länge.
Jag har en fråga:
I mina trakter (Dalsland) plockar jag trattkantareller, trumpetsvamp o dyl varje höst men i höstas fanns det ingenting. Vad kommer det sig ?

0

Michael Krikorev

9 mar 2003 kl. 23:01

Håll ut! Till hösten kommer det att finnas en chat här på SvampGuiden.

0

Gunilla Haglöf

17 mar 2003 kl. 16:02

Det låter härligt det ser jag fram emot.  Tänk när man kommer hem efter en dag i skogen och har rensat klart. En stund vid datan för att berätta om sina fynd kanske få hjälp med det man inte känner igen. Toppen bra Michael!!!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone