0 499 visningar

18 svar

God Jul

Hanzzon

24 dec 2008 kl. 09:20

Önskar jag er alla!
Mvh

0

Sur

24 dec 2008 kl. 10:47

och varför skriver du inte i befintlig tråd?

0

Hanzzon

24 dec 2008 kl. 12:46

Jag missade den tråden tyvärr.
Tittar bara in sporadiskt nu för tiden.
Inte skall du vara sur på julafton inte.
Mvh

0

Osur

24 dec 2008 kl. 15:15

Okejrå, jag ska inte sura mer, GOD JUL HANZZON!!!!

0

Hanzzon

24 dec 2008 kl. 16:57

God jul osur, och gott nytt år!
Mvh

0

Bo Reyer

25 dec 2008 kl. 19:56

Vill bara önska alla en god fortsättning och ett gott nytt år!
http://www.youtube.com/watch?v=avjffU4FhhA

0

Sur Igen

25 dec 2008 kl. 21:45

Bo Reyer, du är väl läskunnig. Varför skriver du inte i befintlig tråd? Det är andra gången nu. Ditt första inlägg försvann som en fis i öken. Jag är så trött på folk som ska skapa egna god jul trådar när det finns en redan. Ni är väl rädda att era “fina” bilder ska försvinna i mängden.

0

BaWa

25 dec 2008 kl. 21:58

Och jag är trött på sådana troll som du Sur. Packa ihop dig under stenen igen och lämna oss ifred så ska du se att det snart blir nyår i år också.

0

Sur Igen

25 dec 2008 kl. 22:08

BaWa, kan du då svara mig varför man startar en egen god jul tråd när det redan finns en?
Nej, det kan du inte men det brukar vara så att när argumenten tryter så blir det personliga påhopp. Det bevisade du med ditt inlägg.

0

BaWa

25 dec 2008 kl. 22:13

Det kan ju bero på att han inte observerat att det redan fanns en sådan tråd, alla är inte så noggranna och metodiska som du Sur men vi måste lära oss att att ha överseende även med dem.

Däremot har jag inte överseende med de som byter signatur mellan varje inlägg.

0

Kanske Snart Glad

25 dec 2008 kl. 22:19

Jag tror nog att samtliga som skriver här vet att det är jul och kollar var god jul tråden är.

Jag tror att det är som jag tidigare skrev att man inte vill att ens inlägg försvinner i mängden utan man vill visa vilka fina bilder man tagit.

Jag har även sett att Michael har rensat en del god jul trådar.

0

För vånad?

25 dec 2008 kl. 22:26

Det är ju tur att det finns personer här, som lägger ut fina bilder på svampar och naturupplevelser.
Bra mkt. trevligare med vackra bilder, än en massa skitsnack om jultrådar herregud??
Ut i skogen och andas frisk luft istället, så mår du bättre “suris”.Ta för all del med kameran oxå.

0

Bo Reyer

25 dec 2008 kl. 22:29

Här kommer den tänkvärda texten med svampanknytning som kanske kan göra “sur” glad för en gångs skull.

Jag gillar inte höghus
Sten och lätt betong
Jag trivs inte i stan
För den är grå och trång

Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp (svamp)
Det finns hopp för min kropp, i en mullig sopp (svamp)
Kom ikväll och var snäll, until min kantarell (svamp)
Titta in och ta ton, i min champinjon (svamp)

Jag vill bo i skogen
I lugn och rymd och ljus
Och sitta framför svampen
Och höra tallens sus

Tiderna är hårda
Livet är en kamp
Det känns mycket bättre
Om jag har min svamp

Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp (svamp

0

Kanske Glad Snart

25 dec 2008 kl. 22:36

För vånad, själklart skall man lägga ut bilder här på svampguiden men jag tycker att man inte visar trådstartaren någon respekt när man startar nya trådar i samma ämne fast man vet att det redan finns en tråd.

Bo Reyer, den sången blir man alltid glad av. Det är bara det att jag alltid har vurmat för rättvisan.

0

ännu mera För vånad

25 dec 2008 kl. 22:42

Ja stackars michael blir väl nedlusad av klagomail, från rättskaffens forumnister som anser att deras åsikter är lag.

0

Sur o Tvär

25 dec 2008 kl. 22:45

Mina åsikter är inte lag men man bör följa netiketten.

0

iakt tagaren

25 dec 2008 kl. 22:51

Ger inte mkt. för netiketten, på ett forum där vem som helst, kan kalla sig vad som helst, hela tiden.
Speciellt när inläggen är kritiska mot någon, så får man se dom mest fantasifulla namn.
Inte speciellt seriöst eller netikettigt.

0

Hanzzon

26 dec 2008 kl. 10:38

God fortsättning!

Michael du kan radera denna tråd.

Mvh

0

Man häpnar!

Bengt Sandh

26 dec 2008 kl. 14:32

Hur orkar du bråka med någon som i all välmening önskar God Jul? Jag sätter mitt huvud på att en viss person ligger bakom alla dumma nick, en person som inte gillar att andra kan ta bättre bilder än han själv.

Fy vad tråkigt!

Jag vill också passa på att önska alla en God Jul och ett Grått Nytt Hår!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone