0 311 visningar

6 svar

Storbrand i Umeå

gunhild i Kåddis

25 dec 2008 kl. 15:50

Det brinner på Ålidhem i Umeå.http://www.vk.se/
Min syster som bor där har borta en katt.
Jag har hittat svamp även på juldagen tre på samma låga.
Hade efint sällskap i skogen i dag.

0

stisse/mjölby

25 dec 2008 kl. 16:00

Tragiskt med branden!.Men en mycket vacker vinterbild.vilka fina hundar du har.god fortsättning på dig önskar Stisse i Mjölby från sitt jobb (du ser vad hårt jag jobbar som har tid att vara ute på guiden under arbetstid).

0

svampstaff

25 dec 2008 kl. 18:19

Är det tegeltickor?
Fint iaf.
Arbetar oxå stisse:)
God fortsättning önskar svampstaff, och divan på sin divan!:)

0

N Ykter

25 dec 2008 kl. 18:43

gunhild, har du tullat lite för mycket i glöggen?

0

Dom vedlevande

gunhild i Kåddis

25 dec 2008 kl. 19:17

Borstticka, tror jag, och cinnoberticka och frusna grönmusslingar, sällskapet är min dotter och våra två hundar.
Tack detsamma svampstaff.
Förstår inte vad N Ykter menar.

0

Gunhild

Eliabeth jansson

26 dec 2008 kl. 15:31

Hej!

God fortsättning Gunhild,jag tror signaturen N Ykter menar dina stavfel efint och Min syster som bor där har borta en katt.

Är katten borta eller har den kommit tillrätta?

Det var hemskt tråkigt med branden och tänk alla tillhörigheter som kanske brann upp!!!???

God fortsättning på julen önskar Elisabeth Jansson

0

Gunhild

gunhild i Kåddis

26 dec 2008 kl. 17:28

Tack det samma Elisabeth! Katten som var borta har kommit hem, tack och lov. Man har visst lyckats släcka branden nu, men många har fått sina hem förstörda.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.