0 303 visningar

20 svar

Gott Nytt Svampår!

gunhild i Kåddis

30 dec 2008 kl. 19:41

Vill tacka alla “svampgalna” vänner på forumet för härliga, kluriga,roliga bilder,tips med länkar, och för all kunskap som ni delat med er av. ett Gott Slut och ett Gott Nytt svampår önskas.

0

Bo Reyer

30 dec 2008 kl. 21:08

Vilken vacker bild! Önskar dig detsamma.

0

Enelie, Linköping

30 dec 2008 kl. 21:26

Gott Nytt År till dig Gunhild och alla andra!
Det är verkligen nyårsstämmning på din bild!
:))

0

Är Sur

30 dec 2008 kl. 21:32

Varför kan inte en del följa “forumsmoralen”?

http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=133031&fnr=1&sok=&Start=50&Offset=50&2

0

Är Sur

BaWa

30 dec 2008 kl. 21:50

Du menar som att inte byta signatur, eller?

0

Svampgott Nytt År!

Marixia

30 dec 2008 kl. 22:09

Tack för allt roligt jag lärt under hösten på detta forum! Ser fram mot nästa år!
Gott nytt år på er alla!
“Är sur” m fl signaturer, upp med hakan!

0

Stefan HBG

30 dec 2008 kl. 22:48

Håller med dig gunhild, tack alla “svampgalna” idoler.
Gott nytt år och ett gott slut.

0

Mer Sur

30 dec 2008 kl. 23:15

gunhild i Kåddis, jag tycker du kunde ha visat lite respekt och skrivit dina nyårshälsningar i redan befintligt tråd men det är som det var med julhälsningar att vissa måste bara hävda sig och få glänsa.

0

Mer Sur!

anithau

30 dec 2008 kl. 23:36

Gå och bada i kallt vatten, så kanske du blir på bättre humör och mindre avundsjuk.

0

Madde Småland

30 dec 2008 kl. 23:36

Gott Nytt År till alla från mig också. Även jag passar på att tacka för alla vackra bilder och all hjälp jag fått i år.

0

Östgöten

31 dec 2008 kl. 09:36

Härlig bild, vill passa på och
Önska Alla Svampvänner
Ett Riktigt Gott Nytt År

0

Hörröduru "är sur"

LaVey

31 dec 2008 kl. 09:43

“Varför kan inte en del följa “forumsmoralen”?”

Kanske för att alla inte lusläser varenda tråd utan och innan som du gör. Om man skall göra som du säger så blir det inte mycket nya trådar alls, då allt som nu diskuteras redan har diskuterats tidigare. Då blir det att söka igenom allt gammalt innan man kan ta sig mod att skriva nytt.

Surpuppa!

0

BirgittaD

31 dec 2008 kl. 09:44

Även vi i Tranås önskar Gott Nytt År.
Birgitta o Sven

0

anithau

31 dec 2008 kl. 15:48

Till alla som gör detta forum trevligt.

0

GretheF Skåne

31 dec 2008 kl. 17:07

Tack för ett roligt och interesant svampeår här och jag önskar alla ett gott nytt ÅR

0

Totte Gbg

31 dec 2008 kl. 18:43

Stämmer in i kören…Gott slut på -08 & Gott Nytt År -09

0

Lena M

31 dec 2008 kl. 19:28

En hälsning till er alla på årets sista dag, må vi alla få ett bra 2009 !

0

"JAS" Helsingborg

31 dec 2008 kl. 20:05

Ett år, så fort det går, så mycket man har lärt av er alla, så mycket vackert man har fått se från er, så mycket tid man lagt här och så mycket man har fått tillbaka, så mycket jag hoppas på ännu ett fantastiskt år tillsammans med er mina goa svampvänner.

0

Elisabeth Jansson

31 dec 2008 kl. 23:07

En hälsning till Er alla från mig!

0

Alf Pallin

31 dec 2008 kl. 23:12

Till er alla önskar jag ett riktigt GOTT NYTT ÅR

0

Jan A, Uppsala

31 dec 2008 kl. 23:23

Och ett gott nytt år för er/oss alla också på alla andra sätt.
Nästa år blir det iaf småningom varmare!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone