0 288 visningar

7 svar

Gott Nytt svampår!

svampstaff

31 dec 2008 kl. 20:43

Alla som är lika galna som jag:)
Speciellt till"sur” som tydligen var ordningsman i skolan.
Vi andra struntar just nu i forumetiken, och ser fram emot ett spännande år i svampskogen:)
Svampguiden har iaf. givit mig nya dimensioner, och ett ökat intresse.

Gott nytt och fulla korgar önskar er svampstaff.

0

Suris

31 dec 2008 kl. 20:55

Jaså, du har rättat in dig i ledet. Gott Nytt År och God Fortsättning!!!!!!!!!

0

Peter, Linköping

31 dec 2008 kl. 21:04

Svampstaffs förvandling från kantarellhåvare till tick-jägare av rang var den största händelsen 2008!

Gott nytt alla, och vi ses (kanske) i skogen. Men jag hoppas jag ser Per D innan han ser mig…

0

svampstaff

31 dec 2008 kl. 21:08

Tack Peter:) gott nytt på dig:)
Vi bor ju nära varann, så ser du en virvelvind fara förbi, så är det nog bara jag.

0

Bo Reyer

31 dec 2008 kl. 23:05

Även jag vill önska dig ett gott nytt svampår och hoppas att den nyvunna ödmjuketen gentemot andra forumdeltagare kommer att bestå hela 2009!

0

Alf Pallin

31 dec 2008 kl. 23:13

GOTT NYTT ÅR
på dig svampstaff.

0

Lena M

1 jan 2009 kl. 09:11

Desamma till dig !
Jag hoppas också att den trevliga framtoningen du visat skall bestå. Att du får ett spännande svampår för din entusiasm går det inte att ta miste på.
Vi står på trösken till ett outforskat år i skog och mark som jag hoppas att alla ni här på forumet skall få mycket glädje av.
Torsåker 1:sta jan. 2009 !

0

Bo Reyer

1 jan 2009 kl. 10:00

Lena M!! Ditt nya svampår börjar inte så bra. Även jag irrar bort mig titt som tätt, men jag har aldrig hamnat i Torsåker!
Ha en god fortsättning!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone