Struntar nog i det här med svampar!
Verkar bara vara en mkt.mkt. liten grupp av inbördes stjärnor, som sysslar med det?
Går nog över till mina fåglar och fiskar istället.
Offrar inte livet en gång till, för en sketen saffransticka, som ingen ens tittar på!!
NU ÄR DU DÄR IGEN SVAMPSTAFF. Fan jag har kollat på dina bilder och de är skitbra, ja de flesta i alla fall men jag orkar inte kommentera allt och så sitter jag och sorterar några mappar med sumpade svar. Fan det är 1260 bilder som skall gås igenom. Din Saffransticka är jätteintressant och du är en sann letare, vem tusan, ja det skulle i så fall vara jag som ger sig ut i strömt vatten mitt i vintern, nja jag är tveksam det är nog bara du som offrar dig så för ditt intresse. Så sluta nu och löjla dig för skall du hålla på så här hela tiden och bara gnälla för att vi inte står i givakt och hurrar, så hej då.
Inte sur på dig:) du är en sann svampvän och lika galen som jag.
Vet inte bara om det här är sporten för mig?
När jag väl sätter igång nåt, så löser jag det!
Men fridlysta svampar ger ju inte ens en gäspning här?
Har ju ett gediget intresse i rovfåglar oxå:)
Som egentligen faschinerar mig mera än svamp!
Får se vad det blir framöver.
Så kan ni 15 av 9miljoner snacka knäckebröd..
Du påminner lite om en bortskämd 8 åring som slår sönder saker så fort inte uppmärksamheten är tillräcklig.
Du är en mycket duktig fotograf och har ett gediget intresse för att fara runt i skogarna.
Men jösses vad du kan vara självömkande-speciellt under berusning.
Tullelille, ska vi blåsa på ditt ömma ego? Maken till bekräftelsebehov träffar man inte på ofta. Jag förstår inte varför just knäckebröd sticker så väldigt i ögonen på dej, och vill inte heller veta. Satsa på rovfåglar om det får dej att må bra!
Vilket underbart härligt forum det här är. Så dyker det upp en “färsking” som svampstaff, lite vild o galen. Vad är felet med det??? Älskar hans bilder o inlägg, lite väl mycke gnäll o självömkan ibland bara. Det är väl så han är och jag tycker det är helt OK, alla är vi inte lika och det är väl en av Guds välsignelser till mänskligheten. Vad som är värre är dessa tjatkärringar som lismar o håller på, damer som jag känner till IRL, som då verkligen inte är så roliga att ha att göra med…
Nog har svampstaff varit vild och galen till överdrift. Några exempel på svampstaffs alster:
Fy Fan va lågt!
Inte ett enda svar på mina svampar idag!!
Den typiska svenska lågheten…skäms över er, och över att vara svensk…
fy tusan…men limma ni på varandra.Inte konstigt rödlistade svampar aldrig
kommer i dager!
När ni aldrig släpper fram nya förmågor?utan bara trampar ner dom i dyn!
Ja kryp du till mikael K imorrn din stackare!! Och snyfta lite..Han tar säkert
dig i försvar!Eftersom mr krikorev inte verkar vara av den stabilare sorten!
Tyvärr en sajt för inbördes beundran..har sett det förut.. och ser det igen!?
kvittar om jag fotar en goliat på en stubbe?!
Men gör en känd inläggare samma sak, är det en sensation!!
Har fattat grejen efter bara några månader här!
Dunka rygg, på varann..släpp inte in några nya stjärnskott inte..Tyvärr en sajt
för inbördes beundran..har sett det förut.. och ser det igen!?
kvittar om jag fotar en goliat på en stubbe?!
Men gör en känd inläggare samma sak, är det en sensation!!
Har fattat grejen efter bara några månader här!
Dunka rygg, på varann..släpp inte in några nya stjärnskott inte..
Ni 40-talister sjunger snart på sista versen..
Ni har varit bäst(enligt er själva)..
Men ironi,humor förstår ni inte..Allt ska vara så seriöst..
Ni unnar inte dom yngre att komma fram, kanske till och med vara bättre
(hemska tanke)..Fundera en stund, och tänk efter, varför yngre alltid
kommenteras sämre här, eller med en fnysning..
Fler kommer senare…
Lägg av med det där Benght:(
Nån som skrev att jag beteede mig som en åttaåring?
Precis vad du gör?Fast du är mkt.mkt äldre??
Be då mr.krikorev kolla!!
Inget sånt skitsnack tack!!
Jag VET vem insider är:)
Det är inte jag, men kanske NÅN som uppskattar mig? Ta reda på det först, sen kan du gnälla, gubbstrutt…
Nu börjar du bli riktigt otrevlig! Blanda inte in mig i detta. Observatum är inte jag, kan du försöka att ta det till dig? Bara att du kallar mig för gubbstrutt visar hur låg du är. Varför hänger du ut mitt namn när jag inte är inblandad? Vet du inte bättre eller gör du dig till?
För sista gången ber jag dig att inte hoppa på mig helt oförskyllt. Du gör dig till ovän med fler och fler och börjar mer och mer förpesta forumet med ditt skitsnack!
OJ? Vad en del älskar att hata?
Skaffa er ett liv för fan!
Spring er trötta i skogen istället,och kom med nånting!!
Patetiska människor, som lägger tid på att förgöra andra??
Det bästa är att ynkryggar biter inte på mig:)
Alldeles för smart och luttrad mot individer som försöker…
En förklaring:
Narcissistisk personlighetsstörning
Från Wikipedia
Narcissistisk personlighetsstörning är en personlighetsstörning som kännetecknas av narcissistens extrema känsla av självhävdelse, bristande verklighetsuppfattning, sitt stora behov av att befinna sig i centrum och brist på empati. Denna patologiska narcissism skiljer sig från den naturliga narcissismen vi alla bär på, känslan av att vilja vara omtyckt. Personer med denna störning utmärker sig genom krocken mellan två motsatta självbilder - den idealistiska bilden av sig själv som storslagen och grandios, gentemot känslor av skam och självhat.
Individen uppvisar ett ihärdigt mönster av grandiositet (i fantasi eller beteende), behov av beundran, brist på empati, börjar i det unga vuxenlivet och finns i varierande samband indikerat av fem (eller fler) av följande:
Har en grandios självbild (till exempel överdriver framsteg och talanger, förväntar sig att bli betraktad som överlägsen utan lämpliga uppnåelser).
Är besatt av fantasier om obegränsad framgång, makt, briljans, skönhet, eller perfekt kärlek.
Tror att han eller hon är “speciell” och unik och bara kan bli förstådd av, eller bara borde umgås med, andra speciella eller högstatuspersoner (eller -institutioner).
Kräver stor beundran.
Har oresonliga förväntningar på speciella förmåner eller omedelbar respons på hans eller hennes förväntningar.
Är interpersonellt exploativ, det vill säga utnyttjar andra för att uppnå sina egna mål.
Brist på empati; är ovillig att känna igen eller identifiera sig med andras känslor och behov.
Är ofta avundsjuk på andra eller tror att andra är avundsjuka på honom eller henne.
Uppvisar arrogans, hotfulla beteenden eller attityder.
Men det finns bot.
Termen “schizofreni” betyder ungefär “kluvet psyke”, och kommer från de grekiska orden σχίζω (schizo, “att klyva” eller “att dela”) och φρήν (phrēn, “psyke” eller “mind”). Trots dess etymologi är schizofreni inte synonymt med dissociativ identitetsstörning, även känt som multipla personligheter, något som ofta blandas ihop i populärkultur. En mer passande benämning på sjukdomen vore “splittrat psyke”, eftersom det bättre beskriver den sjukes situation. I motsats till kulturella stereotyper finns det vidare bara ett litet samband mellan sjukdomen och en benägenhet till aggressivt beteende.
Personer med diagnosen schizofreni har med hög sannolikhet också andra sjukdomar. Livstids prevalensen för missbruk är cirka 40 %. Komorbiditet är också hög med klinisk depression, ångest och sociala problem samt en generellt minskad förväntad livslängd. Personer med schizofreni lever typiskt tio till tolv år kortare än de utan denna sjukdom beroende på ökade fysiska hälsoproblem och hög självmordsfrekvens. Arbetslöshet och fattigdom är vanliga.
Ursäkta Berit men det lutar åt att anmäla dig för förtal, varför ska det vara så svårt att tro att svampstaff/Rickard inte skulle vara sambo och ha en flickvän, det du skriver är en förolämpning mot mig, som undersköterska vet jag vad schizofreni betyder men att ha ett kontrollbehov och lägga sig i vad andra skriver du inte har med att göra är också en sjukdom, men det vet du säkert.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.