0 353 visningar

16 svar

Kavlat klart!

Helena i Lund

8 jan 2009 kl. 17:22

Nu är det glutenfria knäckebrödet färdigt för er som är intresserade! Ni om har min hotmailadress kan maila mej, bara ni använder samma adress som jag fick tidigare! (Fullt filter på hotmailen)

0

"JAS" Helsingborg

8 jan 2009 kl. 17:25

Huu, Helena,att du bara vågar, tänker du inte på konsikvenserna alls, en knäcketråd kan knäcka den bäste :0) Har du plats för en kund till? (jan@luftkuddeland.se)

0

Helena i Lund

8 jan 2009 kl. 17:30

Hehehe, jag är inte så rädd av mej, iaf inte så här vid skärmen! Och herregud, jag har startat en jäkla tråd, att det ska kunna irritera så himskans?!? ;) Absolut JAS, jag lägger till dej i min adressbok, och så kan vi säkertordna nåt till dej också!

0

"JAS" Helsingborg

8 jan 2009 kl. 17:42

Tack Helena. Nu är jag nog på minuskontot snart, snackar knäcke och så tänkte jag börja färga garn av svamp i år. The botten is nådd :))

0

Lena M

8 jan 2009 kl. 17:45

Glöm inte mig heller, brödet är ju bara så gott. Lena M

0

Helena i Lund

8 jan 2009 kl. 17:49

Hallå hallå, detta brödet är GLUTENFRITT, endast för de som så kräver,jag kommer att baka vanligt snart igen! Så ni som INTE har celiaki, håll ut!;)
ps Lena M: Sista bytesvampen har inte kommit fram…. Kommer du ihåg när du skickade den och hur förpackningen ser ut? Har alltid problem med ICAs posthantering, det tar en evinnerlig tid!

0

Lena M

8 jan 2009 kl. 17:51

VA ????

0

Lena M

8 jan 2009 kl. 17:58

Men Helena, jag förstår ingenting, jag skickade svampen i mitten av dec,. datumet är jag ossäker på. Hur gör vi nu ?

0

Helena i Lund

8 jan 2009 kl. 18:06

Som sagt, det har hänt förr att jag inte fått nån avi på väntande paket… Så jag får trava iväg till ICAn ännu en gång och be dom kolla igenom. Sist var en vecka innan jul, gissa om dom blev glada?! Kommer du ihåg hur förpackningen ser ut? Kan vara bra att beskriva den för tanten i kassan!

0

Lena M

9 jan 2009 kl. 06:41

Jag hittar inte din adress, kan du maila mig !

0

Helena i Lund

9 jan 2009 kl. 13:07

You betcha! :)

0

Jea

9 jan 2009 kl. 17:03

Hallå igen.
Jag vill köpa “gluttbröd” nu när det finns. Är i Norge och arbetar för tillfället, kommer hem på tisdagkväll. Återkommer alltså, men spara 2-3 paket till mig nu
;-)

0

Helena i Lund

9 jan 2009 kl. 17:19

Absolut Jea! Du fick inget sist, så du står först i tur på denna leveransen! Hör av dej när du är hemma, helst via mail!

0

JAS!

Helena i Lund

9 jan 2009 kl. 17:22

Hey hey, en riktig man jagar tickor, och färgar inte garn! ;)

0

JAS!

BirgittaD

9 jan 2009 kl. 21:22

Jag vill ha 6 paket glutenfritt.
Alla som tål gluten kan väl vänta tills du bakar på vanligt mjöl. Fick för lite glutenfritt förra gången. Ska se om jag hittar din mailadress

0

JAS!

Helena i Lund

12 jan 2009 kl. 13:04

Jajamen Birgitta, du ska få ditt knäcke! Och snart bakar jag vanligt igen, då får de andra!

0

Birgitta D och Jea!

Helena i Lund

15 jan 2009 kl. 06:35

Ni har paket på väg!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone