Mimmi, jag fick en stickling från Birgitta, som jag gärna tar en stickling till dig från (gratis förstås!). Men plantan är fortfarande liten, den har ju inte vuxit så mycket under vintern, så om du har tålamod en månad eller så, så får du gärna av mig. Påminn mig gärna genom att lyfta tråden :)
Å, tack!
Det vore jättesnällt av dig!
Det är absolut ingen brådska. Jag kan vänta till vårkanten om du vill, så hinner plantan bli lite mer frodig.
Du kan väl skicka ett mail till mig på mp511@hotmail.com så att jag har din mailadress? Och så skriver jag in i datorns kalender att jag ska påminna dig i april eller så.
Hej alla glada !
Kubansk oregano verkar ha många olika namn men bildmässigt stämmer den Sofia föreslår bäst.
Här har ni en länk så ni kan läsa mer.
Jag tittade egentligen in för att få kontakt med sofia igen , har tappat bort din mailadress.
Min Stellar Fandango blommar nu = )
Jag kom att tänka på att jag har ju inte varit och skrivit så mycket här på sistone, så du kanske inte vet vem jag är och vill lämna ut din mailadress.
Det här är jag:
http://www.evaslekstuga.se
Där finns även min mailadress
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.