0 392 visningar

7 svar

Leopold undrar vad detta är?

"JAS" Helsingborg

13 jan 2009 kl. 23:48

Idag kom Leopold till mig när jag hämtade honom på Fritidshemmet och sa - Pappa jag har hittat en ticka som jag vill att du visar dina svampkompisar. Får jag se sa jag och det var ok men jag fick inte gissa vad det var för det skulle ni göra, Han vill ha ett svar när han kommer från skolan i morgon säger han!

0

klas jaederfeldt

14 jan 2009 kl. 00:20

en gissning skulle kunna vara Vedmussling

0

Jan A, Uppsala

14 jan 2009 kl. 07:20

Frugan kom hem med en vedmussling i går, plockad på en intet ont anande grannes målade staket! Ska kolla hur länge det orkar så. En liten staketbit följde med.
Dåliga bilder, men med detaljer…

0

"JAS" Helsingborg

14 jan 2009 kl. 07:21

Tack Klas, det skulle det ser det ut att vara.

0

"JAS" Helsingborg

14 jan 2009 kl. 07:22

God morgon Jan och tack du oxå, ha en bra dag.

0

Jan A, Uppsala

14 jan 2009 kl. 07:44

Gomorron JAS!  Det var meningen att det skulle stå “hur länge det orkar stå”. Det är en riktigt stygg brunrötare nämligen - och det fanns MÅNGA!

0

Tina Nordberg Kolsva

14 jan 2009 kl. 09:58

En bild till Leopold.Härligt med grabbens intresse och stödet från hans kloke far.

0

"JAS" Helsingborg

14 jan 2009 kl. 10:58

Tack alla nu blir Leo glad och det blir jag oxå.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone