0 296 visningar

14 svar

Lilla hunden på finpromenad

Nilla59

18 jan 2009 kl. 16:29

Inget med svamp att göra men här är min lilla Molly i sin nystickade tröja. E hon inte söt. Vi skall till kalla Värmland i feb och min man Per sa att han vägrar följa med om hundarna skulle ha på sig detta. För som han sa “I Värmland bor det normala människor.” ;)

0

Tina Nordberg Kolsva

18 jan 2009 kl. 16:57

:)

0

svampstaff

18 jan 2009 kl. 18:36

Hm? Och min puse ser man inte så ofta nuförtiden. Han hänger mest på gymmet o pumpar upp sig.

0

Boman

18 jan 2009 kl. 19:09

Nilla, visst bor det normala människor i Värmland, också;-) Men fixar du en tröja i noppig fleece, du vet som i norrlandskavajer, så kommer ingen att lyfta på ögonbrynet. Alla har ju sånt på sig när det är kallt.
Här tittar folk konstigt om man, som jag, är frusen och kör men sånt.

0

Totte Gbg

18 jan 2009 kl. 19:15

Oj tjena vad fin Molly blev :)
Har du skämt bort din hund med svampfärgade garner kanske? =D
O när jag kollade på hundsidor hittade jag detta 8-D
Inte visste jag att det fanns så mycket kläder för hundar ... :D
http://www.hundskafferiet.se/

0

Nilla59

19 jan 2009 kl. 14:35

Totte men vilken rolig sida den har jag lagt i favoriter nu. Nej något svampfärgat garn är det inte. Men det var ju en idé......

0

Boman

Nilla59

23 jan 2009 kl. 19:03

Jag sitter just nu i en mycket noppig tröja i fleece. Jag tänkte ju ta med mig den så då smälter jag in. Du bor i Värmland förstår jag ett mycket trevligt landskap med trevliga människor.

0

Boman

Boman

23 jan 2009 kl. 19:31

Bor inte där men har jobbat mycket där, trivdes strålande både med folket och med naturen.Kommer definitivt att återvända dit.

0

lilla hunden på finpromenad

buffy

23 jan 2009 kl. 19:59

Jag har bara varit i Värmland 1 ggr, men det var en upplevelse. Jag har aldrig sett maken till mängd matsvamp, jag plockade papperskassar fulla med främst KJ, men även andra soppar, fast det inte alls var för att plocka svamp som jag var där. Här är min lilla hund på bild.

2009-01-05

0

svampstaff

23 jan 2009 kl. 20:29

Sötis hund:)
Han/hon är väl bara valpen än? av tassarna att dömma.

0

Nilla59

24 jan 2009 kl. 11:48

Oj oj det skall jag berätta för henne då blir hon mallig.:) Mimmi är en gammal tant på 12 år. Det är våran lilla extramamma. Här på kortet är hon till höger och hennes dotter 10 år till vänster.

0

Nilla59

24 jan 2009 kl. 11:50

Buffy
Vilken söt hund hur gammal är lilla vovven? Är det en schäfervalp? Jättefin!

0

Nilla59

24 jan 2009 kl. 13:52

Helt fel ser jag nu jag blandade ihop trådarna. Bilden föreställer Molly 10 år i sin finkostym.

Svampstaff
Skön kille du har.

0

Ob Server

29 mar 2009 kl. 15:14

Nilla59, det här handlar väl inte om svamp. Är det du som ska bestämma vad som får och inte får skrivas här på sajten?

0

Anonyme Ob Server

Nilla59

30 mar 2009 kl. 12:35

Jag bestämmer inte vad som skall skrivas här men att lägga in listor med foton och namn på kriminella är väl att gå långt ifrån ämnet iaf.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone