0 273 visningar

8 svar

Vårt hembiträde

Nilla59

23 jan 2009 kl. 18:30

Hoppas ingen tar illa upp för detta osvampiga inlägg. Jag är sjuk och kommer inte ut så jag får fota inne.

0

Tina Nordberg Kolsva

23 jan 2009 kl. 18:44

Krya på dig håll hembiträdet varm i trasorna. Har hon inte lite ludna ben.

0

Nilla59

23 jan 2009 kl. 18:51

Ha ha ha jovisst har hon det men jag uppmuntrar det för nu har min man slutat kasta lystna blickar efter henne. ;)

0

Enelie, Linköping

23 jan 2009 kl. 19:12

Krya på dig!
Det är alltid skönt om det finns en hjälpande hand i huset.
Men, jag blir lite orolig för din man;)

0

GretheF Skåne

23 jan 2009 kl. 19:28

Ja jag medblev urolig för manden , men så roligt det är

0

Nilla59

23 jan 2009 kl. 19:30

Var lugn när han sätter på sig glasögonen så ser han att det är hembiträdets ben och inte mina.

0

Enelie, Linköping

23 jan 2009 kl. 19:35

Ja, det är väl en himla tur:)

0

Ob Server

29 mar 2009 kl. 15:15

Nilla59, det här handlar väl inte om svamp. Är det du som ska bestämma vad som får och inte får skrivas här på sajten?

0

Namnlöse Ob Server

Nilla59

30 mar 2009 kl. 12:33

Ja du Ob Server kanske det.
Vi brukar ju hålla oss inom djur och natur här inne och att lägga ut listor med foton och namn på kriminella tycker inte jag passar överhuvudtaget någonstans. Utan hos polisen kanske.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone