0 455 visningar

10 svar

Kakelplattor med svamp

Nilla59

23 jan 2009 kl. 18:38

Här är våra kakelplattor med svampmotiv som vi har i köket. (Man kan aldrig få nog ;)

0

Nilla59

23 jan 2009 kl. 18:39

Tre till

0

Tina Nordberg Kolsva

23 jan 2009 kl. 18:42

Du skämta oss aprillo,eller är det osynliga plattor?  Jag som blev så nyfiken;)

0

Nilla59

23 jan 2009 kl. 18:54

Oj ja det var inte mycket att titta på. (Nu när jag på min fotosafari inomhus äntligen hittat svamp.
Jag försöker igen.

0

Nilla59

23 jan 2009 kl. 18:55

Tre till

0

Lena M

23 jan 2009 kl. 19:06

Det var mkt. fina kakelplattor, var har du köpt dem ?

0

klas jaederfeldt

23 jan 2009 kl. 19:07

var har du köpt dem, frågar både som svamptok och plattsättare

0

Boman

23 jan 2009 kl. 19:30

Då frågar inte jag också, utan väntar på ditt svar:-)

0

Nilla59

24 jan 2009 kl. 12:14

Vi köpte detta kaklet hos Sigs Kakel på Hisings Kärra. Numer heter de Kakeldax. Det var ju snart fem år sedan så jag vet inte om det finns kvar. Men någon annan tillverkare kanske har dem. Om vi har kvittot kvar så kan jag se ev leverantör. Min man brukar spara på sånt.

0

Tina Nordberg Kolsva

24 jan 2009 kl. 14:48

Vad fina, så härliga mjuka färger.

0

Nilla59

26 jan 2009 kl. 21:36

Vi hade inget kvitto kvar tyvärr.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone