0 295 visningar

4 svar

SMT nr 3 2008

Joachim Krumlinde

25 jan 2009 kl. 09:18

För ett par dagar sedan kom Svensk Mykologisk Tidskrift nr 3, 2008 i min brevlåda, helt oemballerad, och på så vis utsatt för väder och vind. Som tur är så var det uppehållsväder den dagen.

Är det någon mer än jag, som tycker det är en riktigt dålig idé att skicka ut en påkostad tidskrift med - för en gångs skull - bilder utan färgstick på det här sättet, så ta kontakt med SMF:s styrelse och tala om vad ni tycker. Kanske ändrar de sig då till nästa gång.

0

Något annat

"JAS" Helsingborg

25 jan 2009 kl. 09:41

Hej Joachim! Var du ute i Söderskogen Dalby och kollade på den vita svampen, i så fall vad tror du att det är för en?

0

Joachim Krumlinde

25 jan 2009 kl. 16:51

Jag hade hoppats på någon kommentar till mitt inlägg om SMT nr 3 2008 (hoppas fortfarande). Så jag går inte med på att byta ämne i tråden. JAS, du får svar i en separat tråd.

0

Jan A, Uppsala

25 jan 2009 kl. 18:21

Ja, Joachim, jag har tänkt tala om för SMF att jag inte gillade att få en naken, fuktskadad tidskrift.
Jag har samtliga nr från starten (Jordstjärnan) och detta senaste är ett av de i sämst skick.

0

Irene A

25 jan 2009 kl. 21:18

Jag blev också förvånad över att hitta en “naken” SMT i brevlådan.

Jag hade tur och fick in den oskadd, men det kan inte vara kul för dem som fick skadade och solkiga exemplar. De som har fått såna, tycker jag ska påpeka det för att få nya ex. Jag är övertygad om att några sådana klagomål räcker för att de ska tänka om till nästa utskick.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone