För ett par dagar sedan kom Svensk Mykologisk Tidskrift nr 3, 2008 i min brevlåda, helt oemballerad, och på så vis utsatt för väder och vind. Som tur är så var det uppehållsväder den dagen.
Är det någon mer än jag, som tycker det är en riktigt dålig idé att skicka ut en påkostad tidskrift med - för en gångs skull - bilder utan färgstick på det här sättet, så ta kontakt med SMF:s styrelse och tala om vad ni tycker. Kanske ändrar de sig då till nästa gång.
Jag blev också förvånad över att hitta en “naken” SMT i brevlådan.
Jag hade tur och fick in den oskadd, men det kan inte vara kul för dem som fick skadade och solkiga exemplar. De som har fått såna, tycker jag ska påpeka det för att få nya ex. Jag är övertygad om att några sådana klagomål räcker för att de ska tänka om till nästa utskick.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.