Ni får kolla själva.
Världens mest lättillgängliga område, 50m från E4:an vid lövsta slott, jag tidigare pratat om:)
X=6402320
Y=1514372
Sen måste jag tillägga at det är inget angenämt område!
Sen har jag bara inventerat 50meter av sjön!Det finns gråvide runt hela lövstasjön!
“timmar från sthlm. Klas:)
det ligger ett gult gammalt värdshus vid vägen där, med bra parkeringsmöjligheter:)
Nu har jag också sett trollhänder!Tack vare att det finns så energiska personer som Svampstaff, som letar upp alla möjliga spännande svampar och delar med sig av ställena, så kan vi mera slöa människor också få en chans att se det “lilla extra” uti i naturen och inte bara på bild! Tack för koordinaterna, det underlättade rejält, för det var ju ett våldsamt snårigt ställe. Vet inte om vi sett samma trollhänder; mina sitter på en ganska grov gren och inga kantöron i närheten. Däremot såg jag mycket kantöron på andra buskage- men då fanns det inga trollhänder. Såg också flera stycken kuddtickor, och talltickor på ett träd på berget ovanför. Tack för hjälpen!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.