0 284 visningar

17 svar

Tillökning

Tina Nordberg Kolsva

1 feb 2009 kl. 00:58

Familjen har vuxit. Inte trodde vi att gamla Stina snart 14 år skulle hållas med frassar.En gosse och en tös blev det, lagon stor skara för en gammal dam.Här är de 2 resp 4 dagar gamla.

Syster LIlly o mamma Stina

0

Madde Småland

1 feb 2009 kl. 01:04

Så otroligt söta! Grattis! Jag hoppas att den nyblivna mamman mår bra. :)

0

Tina Nordberg Kolsva

1 feb 2009 kl. 01:07

Jadå, hon ser ut att må gott.

0

Madde Småland

1 feb 2009 kl. 01:24

Skönt att allt gått bra för henne och härligt att höra att hon är tillräckligt ungdomlig för att fortfarande ge er stora överraskningar. ;)

0

Helena i Lund

1 feb 2009 kl. 08:42

Halleda Tina så söta små!

0

Tanja i Gagnef

1 feb 2009 kl. 08:47

Oj oj oj! Vilka sötsnutar! Efter att ha suttit och läst några gnälliga och otrevliga trådar här på forumet hittade jag denna och blev på gott humör igen! :-) Tack!! Klappa mamman och sötsnutarna från mig!

0

Maric // Arlanda

1 feb 2009 kl. 09:04

Men så söta, herregud.
Den tecknade där, har du hem till den redan?
“intresserad”

0

Maric // Arlanda

1 feb 2009 kl. 09:13

Tina, glöm vad jag skrev.
Blir så till mig av stundens hetta, så jag glömmer att tänka.
Det skulle inte funka här ändå.
Men de är ursöta, kattungarna.
Och det var mig den vackraste katt jag sett, bilden med gubben med muschen och katten till höger.

0

NadaL, Umeå

1 feb 2009 kl. 10:33

Oj,oj,oj vad söta dom är!
Grattis!
Iva och Maja hälsar.

0

Tina Nordberg Kolsva

1 feb 2009 kl. 10:41

Stiliga damer Iva o Maja.
Vår hankatt Oskar håller sig på betryggande avstånd från barnkammaren första veckorna.Lilly däremot finns hela tiden i närheten o ch håller utkik, hon tar sig knappt tid att gå ut.En av dem är kanske tingad
obestämt vilken.

0

Östgöten

1 feb 2009 kl. 14:43

Det var det näpnaste!

0

Tina Nordberg Kolsva

8 feb 2009 kl. 01:55

Nu är de 11 dagar,svarta gossen har öppna ögon medan tösen jobbar på med sina.
Här vilar de i trygga händer.

0

Tanja i Gagnef

8 feb 2009 kl. 09:25

Oooohhh…! Så alldeles otroligt näpna, jag ler ända in i hjärteroten!! Jag har själv två sköldpaddsfärgade - en korthårig o en långhårig.

0

Enelie, Linköping

9 feb 2009 kl. 19:37

Det är ju rent av beroendeframkallande bilder.
Den svarta gossen kan jag bara inte se mig mätt på.

Och jag som har lovat mig själv att det inte ska bli några mer familjemedlemmar här i huset.

Jag får nog börja undvika Svampguiden;)

0

GretheF Skåne

9 feb 2009 kl. 19:53

ÖJ SÅ SÖTA DOM ÄR

0

Totte Gbg

9 feb 2009 kl. 21:45

Ojojoj va söta…smälter :D

0

svampstaff

10 feb 2009 kl. 00:56

Den högra sötisen, är en hona har jag lärt mig.Bara honor som blir flerfärgade, vita svarta röda.Har haft et par själv:)

0

Annika, Morgongåva-Uppsala

10 feb 2009 kl. 11:05

Dom är så söta så jag kan nästan tänka mej sällskap i soffan hälsar hittekatten Dracula och matte!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone