0 324 visningar

6 svar

Bombkoordinater.

svampstaff

4 feb 2009 kl. 00:27

För dom som vil se skönheterna, och orkar resa på röven:)
Ni behöver bara gå 25meter in i skogen:) plan mark, rullator går nog oxå..
X=6477710
Y=1498900
Åk bara till Linghem, följ himnavägen tills ni kommer till P-plats vid motionsspåret.Skit i spåren, gå bara absolut rakt in i granskogen, ca.25meter så finns där massor av bomber:)
Lycka till.

0

Bengt Sandh

4 feb 2009 kl. 00:32

“Skit i spåren”? Får man det? I så fall är det nog bäst att ta med sig en bajspåse…

0

svampstaff

4 feb 2009 kl. 00:44

Visst är det kul Bängt?
tt annalysera, och leta fel hos en perfekt människa som hittar allt, du bara kan drömma om:)
Känns det skönt för dig?
Tänker inbte ens kommentera dina dåliga inlägg.
Du är en av dom som bidrar med mest kritiska inlägg, utan bild? men med otrolig kunskap???

0

BirgittaD

4 feb 2009 kl. 08:08

Det där var väl inte några nya fyndplatser precis. Det är känt sen länge att det finns bombmurklor precis där.

0

Peter, Linköping

4 feb 2009 kl. 09:37

Har bomberna kommit redan?

Då måste jag kolla stället i Ullstämma där jag hittade dem förra året.

0

Monica A

4 feb 2009 kl. 10:07

Jaså Linghemsbomberna har redan kommit upp! Då måste jag kolla in dem. Förra året missade jag dem för det var så mycket annat som måste göras.

0

Eva K

4 feb 2009 kl. 14:32

Oj oj oj… här ligger snön som ett ljust vitt täcke och jag har precis kommit in efter en tur på havsisen.
Benen är fortfarande ömmande efter söndagens slalomrace i backen :) Liftkort + utrustning=400:- då jävlar vill man åka valuta för pengarna haha. Det bor en liten staff i mig också. På det där frenetiska viset.

Jag är INTE avis på svampfynden. Inte ännu. Let there be snow!

Senare i månaden februari: Let there be rock!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone