Är det inte dags att höja sig lite från sandlådenivån snart?.Jag älskar allt som har med svampguiden att göra,men senaste gångerna jag har varit inne på forumet har det bara varit en massa jävla tjafs!.Själv tänker jag inte lägga mig i svampstaffs vara eller icke vara här på forumet.kan vi inte försöka hålla en vänligare ton gentemot varandra?.Själv ser jag fram emot att komma ut i murkelskogen så snart det blir dags.Har läst en del om bombmurklor på forumet.Är den ätlig?.Ska den kokas av?.Jag vet inget om bombmurklor.Kan någon hjälpa mig?.Tacksam för svar.
Tack Birgitta för erbjudandet!.Jobbar väldigt mycket just nu,men hör gärna av dig på forumet när det blir aktuellt.Min hårddisk har pajat,så jag är bara inne på nätet under arbetstid för tillfället(undrar vad arbetsgivaren skulle säga om han visste det)Ha detgott!.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.