0 319 visningar

5 svar

Hej

svampstaff

6 feb 2009 kl. 21:17

istället för att förstöra för er, har jag lagt in en del av mina fynd sen nyår på artportalen, samtliga med bilder, för otvivelaktig bedömmning.

0

Hej själv

gunsan

6 feb 2009 kl. 23:36

Du får gärna fortsätta att visa dina fynd på forumet också. Du har ju förmågan att hitta dom lite ovanliga.

0

Hej själv

svampstaff den äkta

6 feb 2009 kl. 23:55

Det var gulligt av dig Gunsan:)
men i fortsättningen kommer jag bara lägga in på artportalen, som har inloggning.
Svampguiden är inte längre till för dom som frågar om svamp, där utvalda blåstjärnor kan hjälpa till att svara.
Finns inte en nybörjare som vågar sig in här på guiden.
Tro mig, fick kämpa länge innan man ens fick några godtagbara svar?
Så rekryterar man inte nya förmågor.
Det var skitkul en period, men nu när ingen vill prata svamp längre, har det flippat ur anser jag.

Men så länge guiden inte har inloggning, är den inte seriös.
Nästan var o varannan sida kräver det idag?

Så även jag har fått nog(har oxå betett mig illa) och det står jag för.Men mkt. av det hade aldrig hänt med en inloggning, där folk vågar stå för sin sak.
Så falska nick och annat får ni fortsätta med:)
Jag kör vidare med mitt rejs, På artportalen.
Vill jag fråga nått jag inte redan kan efter 6månader, får jag väl kalla mig siv eller nåt..

Kram från svampstaff

0

Hej själv

svampstaff

7 feb 2009 kl. 00:07

Om du tittar har jag hittat tre lokaler trollhand på sex dar:)
Nu har jag jobbat nåra nätter, Men på söndag hittar jag min fjärde;)
Var så säker…Den är redan inspanad.Du får kolla artportalen.

0

Hej själv

Fred

7 feb 2009 kl. 00:34

svampstaff, lägg in dom här också:

http://alltomsvamp.forum24.se/index.php?mforum=alltomsvamp

0

Hej själv

svampstaff den äkta

7 feb 2009 kl. 00:43

Jo Fred det ska jag göra, när jag hinner:)
Är redan INLOGGAD MEDLEM hos dig..
Vi ska nog få fart på sajten ska du se, fast vi är unga:)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone